Kan man farve autostolen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Jeg har en autostol fra min datter som nu er 4 år, den fungere som den skal, men solen har afbleget steder på betrækket så det ikke er særlig pænt.. 

Kan man mon farve sådan noget stof ? Eller andre tricks til at få det pænt ? 

planlægger nr 2 så tænker den kan bruges til den os 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2016

migxher

Hvis du kan tage betrækket af er det vel bare at farve det som med alt andet stof en pakke stof farve fra matas og så i maskinen med noget salt. Men det kommer nok an på hvad slags stof det er.

Anmeld Citér

27. september 2016

Lykkelig-Kvinde

migxher skriver:

Hvis du kan tage betrækket af er det vel bare at farve det som med alt andet stof en pakke stof farve fra matas og så i maskinen med noget salt. Men det kommer nok an på hvad slags stof det er.

Okay det må jeg undersøge 

ved ikke hvilke stof det er 

Anmeld Citér

27. september 2016

Lenchick

Lykkelig-Kvinde skriver:

Okay det må jeg undersøge 

ved ikke hvilke stof det er 

Jeg er ikke sikker på de farver man køber i Matas er fri for den skadelige kemi. Det er Dylon farver de har der og det bedste resultat er klart på bomuld. 

Jeg farvede sønnens hvide jeans sorte for ca 1/2 år siden. Resultatet blev fantastisk og de holder farven trods de bliver brugt flittigt (og vasket).

Men igen, når det er en baby, som skal sidde direkte på det farvede stof, ville jeg være helt sikker på kemien. 

Anmeld Citér

27. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Lenchick skriver:

Jeg er ikke sikker på de farver man køber i Matas er fri for den skadelige kemi. Det er Dylon farver de har der og det bedste resultat er klart på bomuld. 

Jeg farvede sønnens hvide jeans sorte for ca 1/2 år siden. Resultatet blev fantastisk og de holder farven trods de bliver brugt flittigt (og vasket).

Men igen, når det er en baby, som skal sidde direkte på det farvede stof, ville jeg være helt sikker på kemien. 

Okay tak, det havde jeg ikke lige tænkt på.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.