Emmajunga ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Er det bare mig eller hvorfor kan man ikke finde emmajunga barnevogne på ønskebarn og babysams hjemmesider ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Findes de ikke uden af det er kombi vogne ? 

Anmeld Citér

26. september 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
Lykkelig-Kvinde skriver:

Er det bare mig eller hvorfor kan man ikke finde emmajunga barnevogne på ønskebarn og babysams hjemmesider ?? 

Kunne selv forstå på BabySam at det er fordi de ikke sælges online, men kun i butikken - Syntes måske det er lidt underligt dette ikke bliver skrevet på deres side. De har nogle gange dem vist online, men de nye modeller er ikke kommet på.

Anmeld Citér

26. september 2016

Mo9ca

Lykkelig-Kvinde skriver:

Ønskebørn har Emmaljunga på deres hjemmeside. Du skal bare søge efter navnet oppe i søgefeltet. Babysam har ingen Emmaljunga på deres hjemmeside.

Mvh. M

Anmeld Citér

26. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lykkelig-Kvinde skriver:

Hvis det er fordi du vil se på vognene online, kan du evt gå ind på emmaljungas hjemmeside. Der kan du også sende en forespørgsel til nærmeste forhandler mhb på at købe den

Anmeld Citér

26. september 2016

Lykkelig-Kvinde

MummiT skriver:

Hvis det er fordi du vil se på vognene online, kan du evt gå ind på emmaljungas hjemmeside. Der kan du også sende en forespørgsel til nærmeste forhandler mhb på at købe den

Mange tak, ja det var derfor 

Anmeld Citér

26. september 2016

Lykkelig-Kvinde

Mo9ca skriver:

Ønskebørn har Emmaljunga på deres hjemmeside. Du skal bare søge efter navnet oppe i søgefeltet. Babysam har ingen Emmaljunga på deres hjemmeside.

Mvh. M

Okay tak

Anmeld Citér

26. september 2016

Lykkelig-Kvinde

MillyMy skriver:

Kunne selv forstå på BabySam at det er fordi de ikke sælges online, men kun i butikken - Syntes måske det er lidt underligt dette ikke bliver skrevet på deres side. De har nogle gange dem vist online, men de nye modeller er ikke kommet på.

Lidt underligt men tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.