Uge 24 - tyngdefornemmelse og øm i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2016

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg er gravid i uge 24 og er begyndt at få sådan en tyngende fornemmelse i underlivet. Bliver også lidt øm sådan lidt on/off, mest foran i underlivet men også lidt i lænden. Plukkeveer har jeg også, men de gør sådan set ikke ondt i sig selv.

mit spørsmål er om det er normalt at blive øm og få den der tyngdefornemmelse? Er 1. gangsgravid, så jeg har jo ikke noget at sammenligne det med.

Jeg skal snart til 25ugers undersøgelse ved lægen hvor jeg selvfølgelig vil tale med lægen om det. Men vil lige høre indtil da om det er noget jeg skal være bekymret for? (tænker på om det kan være tegn på for tidlig fødsel. Baby skulle jo gerne blive derinde et godt stykke tid endnu.) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

jeg er gravid i uge 24 og er begyndt at få sådan en tyngende fornemmelse i underlivet. Bliver også lidt øm sådan lidt on/off, mest foran i underlivet men også lidt i lænden. Plukkeveer har jeg også, men de gør sådan set ikke ondt i sig selv.

mit spørsmål er om det er normalt at blive øm og få den der tyngdefornemmelse? Er 1. gangsgravid, så jeg har jo ikke noget at sammenligne det med.

Jeg skal snart til 25ugers undersøgelse ved lægen hvor jeg selvfølgelig vil tale med lægen om det. Men vil lige høre indtil da om det er noget jeg skal være bekymret for? (tænker på om det kan være tegn på for tidlig fødsel. Baby skulle jo gerne blive derinde et godt stykke tid endnu.) 

Nogle gravide føler også tyngdefornemmelse når de har blærebetændelse. Så for en god ordens skyld bør dette udelukkes hos din læge 

Dine plukkeveer må ikke gøre ondt og heller ikke komme med interval og varighed så der kan ses et mønster i det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.