Tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
9 svar
3 synes godt om
26. september 2016

Roamer

Godaften/nat de damer 

Jeg er førstegangsfødende, og er lige gået ind i uge 34 - i dag tror jeg at min slimprop gik, da jeg var i bad, og efterfølgende har mine plukkeveer været intet mindre end horrible; har været nødt til at bruge mine vejrtrækningsøvelser, det har primært gjort ondt længst nede i maven (kan tydeligt mærke hele min mave trække sig krampagtigt sammen, som om det er en heftig omgang menstruation), mit bækken føles som om det er ved at falde ud og kan nærmest ikke bevæge mig uden at alt bare gør ondt  derudover er det virkelig begyndt at gå i mit lænd, så kan heller ikke rigtigt ligge nogen steder 

Jeg har et anstrengt forhold til mit fødested, så tænkte at jeg ville prøve lykken herinde først.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2016

vissevasse

Tror helt sikkert du skal ringe til dit fødested. I og med du kun er i uge 34, det er ikke normalt at plukveer skal gøre så ondt så tidligt. 

Anmeld Citér

26. september 2016

Camellia

Jeg ville også skynde mig at kontakte FG. Det lyder som om der er gang i noget, ville i hvert fald skynde mig ind til tjek, nu hvor du ikke er længere henne. 

Anmeld Citér

26. september 2016

Mine3drenge

Du bør kontakte dit fødested, det var nøjagtig sådan jeg gik i fødsel 34+5 :-) 

Anmeld Citér

26. september 2016

Roamer

Problemet er bare at når jeg så endelig kontakter dem, så skal jeg kæmpe med næb og klør bare for at de vil høre på mig - jeg bliver behandlet som en overpylret førstegangsfødende, og min kæreste ligedan, selvom han har en datter fra tidligere  sidst jeg ringede til dem og kom ind, lå jeg med en CTG scanner i 2 timer, og havde regelmæssige ubehagelige plukkeveer, og det sagde de der var helt normalt 

Fik sovet lidt i nat, og det gik over igen - er stadig utrolig øm i mit bækken, men har også haft bækkenløsning siden tredje måned  

Anmeld Citér

26. september 2016

Jems

Man føler sig så dum når man ringer ind til dem og de så behandler en sådan! Men er du utryg og virkelig har ondt så ringer du til dem 

Om du så ringer 4 gange på en dag skal de hjælpe og guide dig 

Anmeld Citér

26. september 2016

Roamer

Jems skriver:

Man føler sig så dum når man ringer ind til dem og de så behandler en sådan! Men er du utryg og virkelig har ondt så ringer du til dem 

Om du så ringer 4 gange på en dag skal de hjælpe og guide dig 

Man føler sig nemlig dum, når man får sådan en behandling  Men det har egentligt altid været om aftenen, at jeg har følt mig lidt i vejen - jeg ringede lige til dem, og forklarede hvordan aftenen/natten var i går, og de har lige bedt mig om at komme ind og blive tjekket for blærebetændelse, for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

26. september 2016

Jems

Roamer skriver:

Man føler sig nemlig dum, når man får sådan en behandling  Men det har egentligt altid været om aftenen, at jeg har følt mig lidt i vejen - jeg ringede lige til dem, og forklarede hvordan aftenen/natten var i går, og de har lige bedt mig om at komme ind og blive tjekket for blærebetændelse, for en sikkerheds skyld 

Er glad for at hører at de lige vil tjekke dig 

giv gerne en update 

Anmeld Citér

26. september 2016

Roamer

Jems skriver:

Er glad for at hører at de lige vil tjekke dig 

giv gerne en update 

Åh, sikke en succes - vi kom ind til den sødeste jordemoderstuderende, som tog os seriøst; vi fik målt alt hvad der måles kan, og lille Gaia-pigen er bare helt som hun skal være  De målte også min livmoderhals og den ligger på mellem 1.5-2 så den er også som den skal være  hun er en fin baby på mellem 2400-2500 gram 

Anmeld Citér

27. september 2016

Jems

Roamer skriver:

Åh, sikke en succes - vi kom ind til den sødeste jordemoderstuderende, som tog os seriøst; vi fik målt alt hvad der måles kan, og lille Gaia-pigen er bare helt som hun skal være  De målte også min livmoderhals og den ligger på mellem 1.5-2 så den er også som den skal være  hun er en fin baby på mellem 2400-2500 gram 

Årh hvor dejligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.