Hvilke farver til barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2016

Loa

2babygirls skriver:

Orange.... Som efteråret ����

Det kunne være rigtig fint, evt med gul til som en anden nævner. 

Men også selvom det først skal holdes i januar og ikke er efterår mere  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2016

MK09

Vi havde mint-grøn (og hvid)som farvetema til min datters barnedåb. Så vi havde f.eks. Hvide tulipaner og mint-grønne (pastel-mint, ikke skrig mint-grøn) små "potter" til fyrfadlys og mint-grønne servietter osv. osv... synes sådan en pastel-mint-grøn er en meget feminin og lækker farve og et super alternativ til det lyserøde..  Vi kører også samme farve som gennemgående farve på min datters værelse 

knus og god barnedåb!

Anmeld Citér

25. september 2016

Aristocats

Koral og lyseblå 

Anmeld Citér

26. september 2016

Karina84

Jeg ville også have svaret orange og gul, brun som efteråret.

Men hvis det er i januar, ville jeg holde det i frost farverne, altså hvid, lyslilla og helt lys-blå. Uh det kunne være fint!  Men jeg er også vild med blå og lilla, og hvis man så kører sne, is som tema, så bliver det ikke for piget lilla, men man kan bevæge sig lidt rundt i de blå, hvide og lilla farver 

Anmeld Citér

26. september 2016

Loa

MK09 skriver:

Vi havde mint-grøn (og hvid)som farvetema til min datters barnedåb. Så vi havde f.eks. Hvide tulipaner og mint-grønne (pastel-mint, ikke skrig mint-grøn) små "potter" til fyrfadlys og mint-grønne servietter osv. osv... synes sådan en pastel-mint-grøn er en meget feminin og lækker farve og et super alternativ til det lyserøde..  Vi kører også samme farve som gennemgående farve på min datters værelse 

knus og god barnedåb!

Wow lyder virkelig fint! 

Du har ikke et billede derfra?

Anmeld Citér

26. september 2016

Mo9ca

MummiT skriver:

Vi havde syren (lyslilla) og limegrøn tema til min datters dåb. Er vild med den farve kombi. Her er lige et par billeder.

Men må jeg lige høre, hvordan fik I lavet de sommerfugle? Når jeg bliver mor for 3. gang til januar, bliver det en pige jeg skal holde barnedåb for, og jeg er da helt vild med de sommerfugle dér.

Mvh. M

Anmeld Citér

26. september 2016

Mo9ca

Loa skriver:

Ja meget vigtigt emne  

Jeg skal til at planlægge invitationer og dåb til lillepigen, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vælge nogle farver der ikke er lyserød eller lilla til invitationerne og til farverne til dåben.

Har i nogle forslag? Evt gerne to farver sammen

Hvad med guld og bordeaux? Nu har jeg desværre ikke selv erfaringer med farverne til en pigedåb (får først en af slagsen til januar), men tænker lige umiddelbart, at det er en meget smuk kombi afhængig af årstiden.

Mvh. M

Anmeld Citér

26. september 2016

tarkoflen

Mo9ca skriver:

Men må jeg lige høre, hvordan fik I lavet de sommerfugle? Når jeg bliver mor for 3. gang til januar, bliver det en pige jeg skal holde barnedåb for, og jeg er da helt vild med de sommerfugle dér.

Mvh. M

Min svigerinde købte sådan en udstikker dims i en hobby forretning, så måske du kan finde en der

til TS jeg synes også lys blå og en helt sart lilla eller sølv kunne være så fint, og lidt i et frost tema, måske med snefnug eller lignende som bordpynt, når nu det er en januar dåb. 

Jeg tror jeg ville holde mig fra røde og mørkegrønne nuancer, når det er så tæt på jul

Anmeld Citér

26. september 2016

modesty

Loa skriver:

Ja meget vigtigt emne  

Jeg skal til at planlægge invitationer og dåb til lillepigen, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vælge nogle farver der ikke er lyserød eller lilla til invitationerne og til farverne til dåben.

Har i nogle forslag? Evt gerne to farver sammen

Jeg ville vælge nogle lyse pastelfarver. Eventuel lys gul og lys lilla. Eller lys gul og mintgrøn.

Anmeld Citér

26. september 2016

Mo9ca

tarkoflen skriver:

Min svigerinde købte sådan en udstikker dims i en hobby forretning, så måske du kan finde en der

til TS jeg synes også lys blå og en helt sart lilla eller sølv kunne være så fint, og lidt i et frost tema, måske med snefnug eller lignende som bordpynt, når nu det er en januar dåb. 

Jeg tror jeg ville holde mig fra røde og mørkegrønne nuancer, når det er så tæt på jul

Tak for info. Det skal jeg lige have tjekket ud.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.