Køb af slynger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
4 svar
1 synes godt om
25. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg skal ud og investere i både strækvikle, fastvikle og ringslynge, men for filen, hvor er det svært at finde nogle vikler/slynger, som rent faktisk er flotte! Synes, de fleste bare er ensfarvede, og det tror jeg, at jeg bliver ret træt af i længden. Jeg vil rigtig gerne have nogle mønstrede vikler/slynger med nogle farver på - især kunne jeg godt tænke mig en stribet ringslynge (og måske også fastvikle). Strækviklens udseende er ikke så vigtig, da jeg ikke regner med at bruge den ret længe.

Men er der nogen, der ved, hvor man kan finde stribede/mønstrede fastvikler og ringslynger? Evt. hvor man kan købe noget ordentligt, men billigt stof, så man selv kan sy dem? Jeg er ikke helt sikker på, hvilken type stof der er bedst til hhv. ringslynge og fastvikle, da jeg overhovedet ingen erfaring har, så hvis der sidder nogle habile slyngemødre derude, må I hjertens gerne byde ind 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg skal ud og investere i både strækvikle, fastvikle og ringslynge, men for filen, hvor er det svært at finde nogle vikler/slynger, som rent faktisk er flotte! Synes, de fleste bare er ensfarvede, og det tror jeg, at jeg bliver ret træt af i længden. Jeg vil rigtig gerne have nogle mønstrede vikler/slynger med nogle farver på - især kunne jeg godt tænke mig en stribet ringslynge (og måske også fastvikle). Strækviklens udseende er ikke så vigtig, da jeg ikke regner med at bruge den ret længe.

Men er der nogen, der ved, hvor man kan finde stribede/mønstrede fastvikler og ringslynger? Evt. hvor man kan købe noget ordentligt, men billigt stof, så man selv kan sy dem? Jeg er ikke helt sikker på, hvilken type stof der er bedst til hhv. ringslynge og fastvikle, da jeg overhovedet ingen erfaring har, så hvis der sidder nogle habile slyngemødre derude, må I hjertens gerne byde ind 

Kleinsmekker mei tai laver dem pant farver med masser af mønstre. Her kan du se billede af min

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. september 2016

Aristocats

Jeg er ret sikker på, at du kan købe hjemmesyede slynger med mønstre i diverse Facebook-grupper. Kan ikke helt huske hvad de hedder, desværre. Jeg har selv fået en sy-kyndig til at sy nogle for mig, men derudover er jeg altså også rigtigt glad for de købte ensfarvede, der findes jo også andre farver end bare de "kedelige"  Ellers kan jeg anbefale slyngebarn.dk. Derudover skal du være opmærksom på hvis du vælger at sy dem selv, at hvilket som helst materiale ikke går an - fastvikle skal være i vævet stof. Hvis du er ligeglad med udseendet af strækviklen, kan jeg i øvrigt anbefale Moby og Boba. Boba har også mønstrede vikler. 

Anmeld Citér

25. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg kan anbefale at gå ind på slyngeskolens second hand slynger og andre ergonomisker bæreredskaber på fb. Jeg har selv lige købt min første fastvikle derinde, den er så smuk (yaro la vita rainbow) 

Ellers har didymos mange smukke vikler. 

Slyngevejlederen.dk sælger vidst også vikler. Og kængurubarn.dk 

Baerkaerligt.dk

Baerdinbaby.dk

Anmeld Citér

26. september 2016

anonym12

Tidsel.dk er også et godt sted at starte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.