Hvorfor er den amning så skide vigtig for mig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2016

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Jeg gik i skole da den mellemste var 5 mdr. Jeg gjorde det, at jeg stadig ammede om natten, hver morgen, eftermiddag og aften. Så det var faktisk kun imens jeg var væk der blev givet mme. 

Det er også det jeg tænker at jeg vil :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jeg vil gerne anbefalde NAN modermælkserstatning den er rigtig god til baby med sart mave ellers er der osse NAN HA. 

Vi har været rigtig mange igennem på grund af mave problemer med min den mindste  og ville holde mig væk fra alomin og alomin syrnet vis hun har meget sart mave selvom vi brugte det til min ældste men hun havde heller ikke sart mave bare lige et lille fif på mme 

Eller måske NAN sensilac?

Anmeld Citér

29. september 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

For os var/er Baby&Me klart den bedste. Blandede med allomin syrnet i en periode pga lidt tendens til forstoppelse. Har prøvet alm NAN, NAN HA, NAN SENSILAC og Allomin. Ingen af den var gode. Alle NAN gylpede han meget af og virkede urolig. Allomin brød han sig ikke om (drak i hvert fald mindre) og fik lidt hård mave.

Men ingen problemer med Arlas. 

Anmeld Citér

29. september 2016

Anonym trådstarter

Lea2787 skriver:

For os var/er Baby&Me klart den bedste. Blandede med allomin syrnet i en periode pga lidt tendens til forstoppelse. Har prøvet alm NAN, NAN HA, NAN SENSILAC og Allomin. Ingen af den var gode. Alle NAN gylpede han meget af og virkede urolig. Allomin brød han sig ikke om (drak i hvert fald mindre) og fik lidt hård mave.

Men ingen problemer med Arlas. 

Der er ikke andet at gøre, end at prøve 

Anmeld Citér

30. september 2016

M (:

Min pige er 3 mdr.. Og skal (desværre) starte i skole lige om lidt, når hun er 4 mdr. Min mand går hjemme på barsel til januar. Planen var at jeg da bare vil pumpe ud, og give grød ved siden af. Men efter en hel del læsning og erfaring udefra, vil jeg hellere vente med mad til hun er minimum 6 mdr. Og det med at pumpe ud så meget, at hun har nok (er væk nok 8 timer), bliver jo svært, og rigtig hårdt på mig også. Så beslutningen faldt på mme.. Hver gang jeg tænker på det, gør det ondt i hjertet.. Men HVORFOR?! Jeg ved at en god mor ikke sidder i brysterne.. Jeg ved at riiiigtig mange børn er blevet opvokset med det, som lever i bedste velgående.. Men.. Shit det betyder bare så meget for mig.. Ih nå... Jeg trøster mig lidt med at hun stadig kommer til at få mælk ved mig efter skole. Nå, det skal jo nok gå.

Nå de damer!

Hun har en lidt sart mave, så kan i anbefale en til sarte maver? Gul allomin og baby and me har jeg hørt godt om?

Kan du ikke begynde at malke ud allerede nu, hvor du har bedre tid end når du begynder i skole? Så er mælkeproduktionen allerede øget (= nemmere udmalkning og vedligehold af produktionen) plus at du har et godt lager i fryseren (= mindre pres). 

Held og lykke med det! 

Vh. en mor, der malkede ud i 4 mdr.

Tilføjelse: havde ikke set, at du havde besluttet dig for mme.  I den situation vil jeg ambefale Nan HA, der ud fra min opfattelse (og erfaring) er det mildeste for de små sarte maver. 

Anmeld Citér

1. oktober 2016

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Kan du ikke begynde at malke ud allerede nu, hvor du har bedre tid end når du begynder i skole? Så er mælkeproduktionen allerede øget (= nemmere udmalkning og vedligehold af produktionen) plus at du har et godt lager i fryseren (= mindre pres). 

Held og lykke med det! 

Vh. en mor, der malkede ud i 4 mdr.

Tilføjelse: havde ikke set, at du havde besluttet dig for mme.  I den situation vil jeg ambefale Nan HA, der ud fra min opfattelse (og erfaring) er det mildeste for de små sarte maver. 

Jeg synes bare allerede det er svært at malke ud nu, da min datter spiser konstant, og hvis der ikke er mælk nok i brysterne (hvis jeg har pumpet ud) bliver hun mega sur! Når jeg så prøver at gide det jeg så at pumpet ud, bliver hun også sur, fordi hun ikke gider flaske 

Vil stadig gerne bare give modermælk, men hun gider ingenting! Vi har prøvet med mme, med hverken flaske eller tudekop gider hun. Så nu har vi købt engangssprøjter... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.