Vi har fået svar. Opdateret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres fantastiske beskeder igår og idag i min tidligere tråd!!! De varmer i en meget hård tid. 

Vi har fået snakket tingene igennen med kommunen!! Vi kan komme på et kursus for vores søn allerede tirsdag, men der er en mindre egen betaling knap 2000. Nogle der ved om man kan søge noget til den nogle steder ?? Kommunen afviser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres fantastiske beskeder igår og idag i min tidligere tråd!!! De varmer i en meget hård tid. 

Vi har fået snakket tingene igennen med kommunen!! Vi kan komme på et kursus for vores søn allerede tirsdag, men der er en mindre egen betaling knap 2000. Nogle der ved om man kan søge noget til den nogle steder ?? Kommunen afviser. 

Nu ved jeg ikke helt hvad der er med din søn, men er ret sikker på at du kan søge det som en mer udgift igennem kommunen. Jeg har en datter med børne gigt og vi kan søge betaling til forældre kurser igennem kommunen, det er desværre på ingen måde sikkert at de vil bevilge det, men søge kan i ihvertfald. 

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Nu ved jeg ikke helt hvad der er med din søn, men er ret sikker på at du kan søge det som en mer udgift igennem kommunen. Jeg har en datter med børne gigt og vi kan søge betaling til forældre kurser igennem kommunen, det er desværre på ingen måde sikkert at de vil bevilge det, men søge kan i ihvertfald. 

Gennemgribende infantil autisme og mental retarderet. Kommunen har afvist.

Gør mig ondt med din datter 

Anmeld Citér

23. september 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Tak og i lige måde med din søn. Har kommunen sagt at i ikke kan søge eller har de givet afslag på en skriftlig ansøgning fra jer ?

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonymor

Anonym skriver:

Hvor i landet hører i til? For jeg mener da helt bestemt af den del af børne/ungdoms psykiatrien som jeg arbejder på tilbyder forældrevejledning

Anmeld Citér

23. september 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Tak og i lige måde med din søn. Har kommunen sagt at i ikke kan søge eller har de givet afslag på en skriftlig ansøgning fra jer ?

De har givet afslag

Anmeld Citér

23. september 2016

Kay

Anonym skriver:

Den ene af vores piger har også et par diagnoser og det har hjulpet mig rigtig meget at være med i denne Facebook gruppe 

https://www.facebook.com/groups/202419373117851/ 

Der er en masse skønne mennesker der ved en masse om paragraffer ansøgninger ankestyrelsen diverse diagnoser og meget andet og de ved helt sikkert hvad du kan gørre og søge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.