Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søn på 6 måneder har taget en drastigst drejning ang sin nattesøvn fra at havde sovet igennem hele natten fra 20-7 vågner han nu 2 - 3 gange om natten og er total aktiv og mor her er bare så træt hverdag vi har lige været ved lægen idag til hans 5 måneders undersøgelse og lægen mente ikke det kunne være ørene eller lignende helbreds mæssigt er der ingenting.
Så er der nogle af jeres der lige pludselig også er begyndt på sådan et natte show ? Og går det nogensinde over igen gode råd søges!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeps, har prøvet det hver gang ungerne (3 stk) var klar til skemad i stor stil.
Fra at sove helt igennem fra de var små, gik de til at vågne 5-6 gange om natten hver nat.
Det hjalp da de kom godt i gang med skemad, rugbrød og kød
GrønStjerne skriver: Jeps, har prøvet det hver gang ungerne (3 stk) var klar til skemad i stor stil. Fra at sove helt igennem fra de var små, gik de til at vågne 5-6 gange om natten hver nat. Det hjalp da de kom godt i gang med skemad, rugbrød og kød
Men han får grød morgen og aften kartoffelmos med grønsager - tilbyder ham bryst om natten men han lader ikke til have den store sult måske han skal have en portion ved middags tid også. ?
Undskyld havde ikke lgie set din besked. Jeg ville nok tage den med sundshedsplejersken så, for mit bud er umiddelbart sult. Hvis han allerede er godt dækket ind med mad, kan hun måske komme med gode ideer..
Molly90 skriver: min søn på 6 måneder har taget en drastigst drejning ang sin nattesøvn fra at havde sovet igennem hele natten fra 20-7 vågner han nu 2 - 3 gange om natten og er total aktiv og mor her er bare så træt hverdag vi har lige været ved lægen idag til hans 5 måneders undersøgelse og lægen mente ikke det kunne være ørene eller lignende helbreds mæssigt er der ingenting. Så er der nogle af jeres der lige pludselig også er begyndt på sådan et natte show ? Og går det nogensinde over igen gode råd søges!
Tigerspring evt.? (hvis man altså tror på det)
Det kan jo være mange ting
Min dreng er ører barn og gjorde noget ala det samme så vi fik tjekket ørene.
Men måske han ikke er mæt om natten, hvad med nat vælling det hjalp på min dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128