Min datter spiser dårligt og sover dårligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2016

linkon

Hej, 

Jeg har en datter på 1,5 år.

Hun vokser rigtig godt og er egentlig en glad pige med meget energi, men nu her den sidste uge vil hun ikke spise, hun spiser lidt, men meget mindre end normalt, hun er rigtig pylret mange gange i løbet af dagen og både i dagpleje og her hjemme sover hun uroligt og ikke i særlig lang tid. 

hun har ikke feber og er ikke syg, men jeg bliver bekymret. Er dette en periode børn har, eller skal jeg kontakte lægen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2016

Bissen

linkon skriver:

Hej, 

Hun vokser rigtig godt og er egentlig en glad pige med meget energi, men nu her den sidste uge vil hun ikke spise, hun spiser lidt, men meget mindre end normalt, hun er rigtig pylret mange gange i løbet af dagen og både i dagpleje og her hjemme sover hun uroligt og ikke i særlig lang tid. 

hun har ikke feber og er ikke syg, men jeg bliver bekymret. Er dette en periode børn har, eller skal jeg kontakte lægen?

Jeg tænker tænder?

og ellers nok bare en periode - vores datter har også sådanne "ture" en gang imellem, så går over igen. 

Anmeld Citér

21. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Sådan var min dreng da han havde væske i ørerne. 

Anmeld Citér

21. september 2016

EnGodMor

linkon skriver:

Hej, 

Tænker det er et såkaldt tigerspring.

De to vidste er omkring 64 & 76 uger

Anmeld Citér

22. september 2016

linkon

Hun har fået sine øre undersøgt og der var intet at se ��

Men tak for jeres svar, så er jeg lidt roligere og udsætter min indre crazy mom der ringer til lægen konstant ��

Anmeld Citér

22. september 2016

Skouboe

Jeg tænker også tænder, ører eller tigerspring. Giv det et par uger mere og se om ikke det bliver bedre. 

Anmeld Citér

22. september 2016

ung-mor-2014

tænker tænder, sådan bliver hende herhjemme når hun får tænder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.