Hvornår startede jeres barn i dagpleje ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
14 svar
1 synes godt om
20. september 2016

Mortil2drenge<3

hvornår startede jeres små pus i dagpleje/vuggestue? 

Spørg fordi min skal starte når han er 6 måneder og 3 uger gammel og alles reaktion er at det er da for tidligt. Så hvad er jeres meninger ? Og hvornår startede jeres ?  

Har sådan en dårlig samvittighed og lade ham starte så tidligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

alenemor42

Mine 2 ældste børn startede da de var 6 måneder og den mindste da han var 10 måneder. 

Jeg har aldrig haft dårlig samvittighed, det var sådan vores vilkår var og mine børn har alle 3 trives pga fantastiske dagplejere. Min dårlige samvittighed kunne mine Børn ikke bruge til noget .... tværtimod så jeg valgte at kaste den væk for vores allesammens skyld 

Anmeld Citér

20. september 2016

Annemette07

Molly90 skriver:

Spørg fordi min skal starte når han er 6 måneder og 3 uger gammel og alles reaktion er at det er da for tidligt. Så hvad er jeres meninger ? Og hvornår startede jeres ?  

Vores søn var 6 1/2 måned, da han startede i dp. Det var dog heller ikke planen, men da jeg blev meget syg, kunne jeg ikke selv varetage ham(var indlagt, så min mand Stod alene med ham). Han tog det rigtig nemt, trods der ej heller var ret meget indkøring.

Det var meningen han skulle starte da han var 8 mdr ca., for så ville det passe, hvis jeg skulle starte på en ny uddannelse eller hvis jeg fik en læreplads :-)

Anmeld Citér

20. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

10 måneder gammel.

Anmeld Citér

20. september 2016

MoarMoar

Mine har været 11 og 12 måneder. 

Anmeld Citér

20. september 2016

Bb2015

Han startede 6 mdr gammel for at det passede med start på uddannelse og det har været helt fint. Der har ikke været nogen problemer med det og som min mor har sagt flere gange så var de sku altid ude på arbejdsmarkedet igen ved de 6 måneder førhen og ligeledes klarer børn sig fint i andre lande hvor man ikke kan holde så lang tids barsel som i DK. 

Det er jeres valg og når barnet er 6 mdr skal det nok klare sig ganske fint! Så lyt ikke til dem som tvivler på jeres valg 

Anmeld Citér

20. september 2016

GUSO

Den største 7 mdr og den mindste 11 mdr  

Anmeld Citér

20. september 2016

Mullesmith

Molly90 skriver:

9mdr og den mindste er ikke startet endnu, han er 7mdr. 

Anmeld Citér

21. september 2016

2babygirls

Molly90 skriver:

Begge mine er startet da de var mellem 11 og 12 måneder. Har slet ikke været klar til at slippe dem før! 

Anmeld Citér

21. september 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

9 måneder mener jeg, hun nåede at blive fik også kommentar om at det var tidligt, men de kommentarer kan man ikke bruge til noget. 

Nogle gange er ens vilkår anderledes...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.