skal vi sige noget nu, eller vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
8 svar
3 synes godt om
20. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da hele familien ikke er informeret endnu, men...

Den ene af min mindstes ene old

efædre er blevet indlagt, og vi har fået at vide at han nok ikke kommer hjem igen foreløbig. Det betyder at vi har skullet til at finde pasning til alle hans kæledyr.

Vi har valgt at tage hunden med hjem til os, da den jo er vant til daglig kontakt (i modsætning til f.eks. kattene der er udekatte).

Nu er jeg så blevet i tvivl, bør jeg fortælle det til min eks - så han kan fortælle det til den store (altså at hunden er her), eller skal vi vente til vi kommer tættere på næste samvær og se om hunden stadig er nødt til at være hos os? Der er to uger til samvær. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

Rockertand

Anonym skriver:

efædre er blevet indlagt, og vi har fået at vide at han nok ikke kommer hjem igen foreløbig. Det betyder at vi har skullet til at finde pasning til alle hans kæledyr.

Vi har valgt at tage hunden med hjem til os, da den jo er vant til daglig kontakt (i modsætning til f.eks. kattene der er udekatte).

Nu er jeg så blevet i tvivl, bør jeg fortælle det til min eks - så han kan fortælle det til den store (altså at hunden er her), eller skal vi vente til vi kommer tættere på næste samvær og se om hunden stadig er nødt til at være hos os? Der er to uger til samvær. 

Vent dog og se.

Anmeld Citér

20. september 2016

Benjamins'mor

Ville også vente og se. 

Ville jo være ekstremt synd, hvis den ældste glædede sig til der var en hund når h*n kom hjem til dig, og hunden så ikke er der alligevel. 

Anmeld Citér

20. september 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vent! Vh stine

Anmeld Citér

20. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg kan se at jeg ikke har fået skrevet det, men den store har nogle autistiske træk der gør at han skal vide tingene i forvejen. Vi er altid nødt til at fortælle om plan A og B (f.eks. at hvis det er solskin i morgen tager vi på stranden, er det dårligt vejr bliver vi hjemme og hygger med film).

Anmeld Citér

20. september 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Jeg kan se at jeg ikke har fået skrevet det, men den store har nogle autistiske træk der gør at han skal vide tingene i forvejen. Vi er altid nødt til at fortælle om plan A og B (f.eks. at hvis det er solskin i morgen tager vi på stranden, er det dårligt vejr bliver vi hjemme og hygger med film).

Vent uanset. Uanset om man er autist eller ej vil der altid komme uforudsete ting 

Anmeld Citér

20. september 2016

TNBC

Anonym skriver:

Men hvis han bare har brug for at vide det dagen foer, ville jeg vente til dagen foer han skal komme, saa I ved om I har hunden...

Anmeld Citér

21. september 2016

EnGodMor

Vent til i ved bedre besked, og på to tre dage før han skal komme, så fortæl eks kæresten det, så han kan forberede drengen

Anmeld Citér

21. september 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hvordan ville din søn have det hvis han nu fik at vide, at I har oldefaderens hund her og hunden så blev hentet dagen før din søn skulle komme, fordi olde blev udskrevet? Hvis det er ligeså stor en ting i din søns univers, ville jeg vente til dagen før han skulle komme, hvis hunden er der til den tid.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.