Mens efter spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.594 visninger
15 svar
1 synes godt om
20. september 2016

Mumiknold

hej allesammen. Ved at dette emne har været oppe flere gange, men kunne godt bruge jeres input på mit spørgsmål, så håber at nogle har nogle erfaringer de vil dele

Jeg fik min hormonspiral taget ud for præcis 14 dage siden. Jeg har ikke blødt siden, kan læse mig til, at de fleste får en kraftig blødning lige umiddelbart efter, det har jeg ikke fået, det eneste jeg har fået er en enkelt lille klat blod 4 dage efter udtag. Jeg har haft lidt murren i underlivet, men ikke noget særligt. Kunne den lille klat være min mens?? Det skal siges at jeg har haft hormonspiral i 5 år og stort ikke blødt i de år, men inden jeg fik den, blødte jeg rigtig meget.

mit system kan jo self også bare være 'sat i stå', men har førhen kunne mærke når min mens kom (selvom jeg ikke blødte) nu mærker jeg murren i underlivet i tide og utide

hvad tænker I??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2016

Momtobe2

Hej :-) 

det skete også for mig. Jeg "sprang" en normal menstruation over i min gamle cyklus og derfor gik udfra det måtte have været min mens. Så testede jeg ca 14 dage efter på 16 dagen fik jeg ægløsning. Og nu venter jeg spændt på om der skulle være jackpot. 

Jeg gik til lægen med bekymringen om at jeg ikke havde fået min mens, han sagde at der altså kan gå et år før din krop er normal rytme igen.. 

Så 2 dage senere havde jeg ægløsning:-) 

Jeg havde samme smerter, som dig. 

Anmeld Citér

21. september 2016

Mumiknold

Momtobe2 skriver:

Hej :-) 

det skete også for mig. Jeg "sprang" en normal menstruation over i min gamle cyklus og derfor gik udfra det måtte have været min mens. Så testede jeg ca 14 dage efter på 16 dagen fik jeg ægløsning. Og nu venter jeg spændt på om der skulle være jackpot. 

Jeg gik til lægen med bekymringen om at jeg ikke havde fået min mens, han sagde at der altså kan gå et år før din krop er normal rytme igen.. 

Så 2 dage senere havde jeg ægløsning:-) 

Jeg havde samme smerter, som dig. 

Tak for dit svar

Det lyder godt, så må jeg bare prøve og regne mig frem til 14 dage efter og se om der er ægløsning. Krydser finger for dig

du nå rigtig gerne give en opdatering hvis du har lyst

op til et år lyder ret

Anmeld Citér

2. oktober 2016

Momtobe2

Der var ikke noget den her gang, andet end menstruation i 4 dage. 

Men min krop har forandret sig meget, så jeg tror helt klart, at kroppen er ved at vende sig til at ikke være på prævention :-) 

hvordan går det for dig? 

Anmeld Citér

4. oktober 2016

Mumiknold

Momtobe2 skriver:

Der var ikke noget den her gang, andet end menstruation i 4 dage. 

Men min krop har forandret sig meget, så jeg tror helt klart, at kroppen er ved at vende sig til at ikke være på prævention :-) 

hvordan går det for dig? 

Æv

Status her er, at jeg fik min mens her d.28/9, den var helt normal og varede fire dage. Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds, for  nu er der endelig gang i systemet

Nu afventer jeg spændt om jeg får ægløsning her inden så længe, så projekt baby kan komme i gang

Jeg har lidt et biologisk ur der tikker, da jeg snart bliver 36

Afventer spændt at høre hvordan det går for dig

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Momtobe2

Det skal nok gå :-) jeg har besluttet mig at tage det hele med et smil, selvom jeg også er lidt presset. 

jeg har idag fået en bragende positiv ægløsnings test, så jeg er næsten helt stolt af mig selv ��

Kvinde kroppen er jo så mærkelig, så man bliver altid så glad når det bare går lidt ens vej med projekt baby  ��

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Mumiknold

Momtobe2 skriver:

Det skal nok gå :-) jeg har besluttet mig at tage det hele med et smil, selvom jeg også er lidt presset. 

jeg har idag fået en bragende positiv ægløsnings test, så jeg er næsten helt stolt af mig selv ��

Kvinde kroppen er jo så mærkelig, så man bliver altid så glad når det bare går lidt ens vej med projekt baby  ��

Det er også bare vigtigt at forblive positiv, for I det øjeblik at det negative kommer til at fylde for meget, får det jo desværre stor indflydelse på 'projekt baby'. Så det er dejligt at høre, at du er positiv omkring det. Det syntes jeg faktisk også at jeg er, især efter den menstration endelig kom

Fedt med ægløsningen, så er det bare at komme igang Den del afventer jeg så endnu, men håber den kommer en af dagene, i følge beregningerne skulle det gerne være her i weekenden

God weekend og held & lykke

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Mumiknold

Hej igen. Jeg har taget denne test her til morgen, mon ikke vi skal komme i gang eller hvad siger du?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Lulu32

På ægløsningstest skal teststregen være lige så tydelig som kontrolstregen, eller tydeligere, for at være positiv. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Mumiknold

Lulu32 skriver:

På ægløsningstest skal teststregen være lige så tydelig som kontrolstregen, eller tydeligere, for at være positiv. 

Øv, så må jeg afvente lidt endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.