Besøg på fødegang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.237 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

MorTilGustav

Hvor mange af jer har været på besøg på fødegangen og hvornår er det "normalt" at gøre det? Jeg har kun en måned tilbage til terminen, og har stort set aldrig været på et hospital, så det er nok en rigtig god idé lige at forberede mig  
Ringer man bare til fødegangen og spørger om man kan komme forbi? Bliver der arrangeret "hold" af gravide der bliver vist rundt?
Cecilia - Uge 35 + 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

mor-til-vanessa

Cecilia84 skriver:

Hvor mange af jer har været på besøg på fødegangen og hvornår er det "normalt" at gøre det? Jeg har kun en måned tilbage til terminen, og har stort set aldrig været på et hospital, så det er nok en rigtig god idé lige at forberede mig  
Ringer man bare til fødegangen og spørger om man kan komme forbi? Bliver der arrangeret "hold" af gravide der bliver vist rundt?
Cecilia - Uge 35 + 6

jeg ringede bare til det hospital og spurgte hvornår der var rundvisning. vi har det hver onsdag her i horsens. men er nok forskelligt fra by til by. men ring til hospitalet og hør... jeg har selv  tænkt mig at tage derhen i næste uge.

liv 30+3

Anmeld

1. oktober 2009

SaNiNa

Her i odense kan man komme og se føde gangen mandag-torsda kl 16.30 og så kommer man osse med op på d1 og kigger vuggen komme man ikke over i mere under rundvisningen.

Vi nåde aldrig at komme med på rundvisningen

Anmeld

1. oktober 2009

Mira0911

Cecilia84 skriver:

Cecilia - Uge 35 + 6

Jeg kom det aldrig, da jeg nærmest boede ved siden af toilettet...

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

Cecilia84 skriver:

Cecilia - Uge 35 + 6

I Odense blev der lavet hold... eller dvs der var vist to dage om ugen indenfor et bestemt tidsrum.
Jeg var det da jeg var præcis i uge 35.... kan faktisk præcis huske det for jeg var på fødegangen på besøg onsdag, inde til tjek på svangerambulatoriet torsdag og fødte så fredag... 3 dage i rap på sygehuset.

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

I Odense blev der lavet hold... eller dvs der var vist to dage om ugen indenfor et bestemt tidsrum.

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

Linda2009 skriver:

I Odense er det nu som Sanne skriver mandag til torsdag hver uge fra kl. 16. Jeg fik papirer fra min jordemoder om denne information. Man kunne frit dukke op, når det passede én. Prøv at ringe til din jordemoder og spørg ad. Jeg var på rundvisning 4 uger før, og synes det var rart at få set stedet.

Hilsen Linda 38+5

Anmeld

1. oktober 2009

frk Jensen

Jeg fik det at vide gennem min JM... Det hang et opslag på deres tavle i konsultationen, og så efter hvornår man havde termin så kunne man komme op og se fødegangen..

Tror jeg var det ca en 14 dage inden jeg fødte, så du kan nå det endnu

Knus

Anmeld

1. oktober 2009

Mathilde

Jeg var inde og se fødegangen 9 dage inden jeg fødte... Jeg fik det at vide af min jordemoder...

Anmeld

1. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg var det i omkring uge 30, og det var min Jm der fortalte hvor og hvornår de holdt rundvisning (på Skejby 2 gange om ugen)

Fik rigtig meget ud af det - har nemlig heller ikke selv nogensinde været på en fødegang

Christine, uge 36+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.