5. runde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

oo

ja, så starter femte runde i aften.

jeg har det fint nok med det. jeg ville hellere have fem unger under bæltet end 5 IUI forsøg, men what the hell! så jeg starter med pergotime i aften og så skal jeg scannes den 8. oktober. det er præcis de samme datoer som sidste måned, så præcis er jeg  det betyder også, at jeg højst sandsynlig skal insemineres den 12. eller 13. oktober og sidste dato er tilfældigvis min viunderlige nieces fødselsdag, så vi satser på good vibes

sygeplejersken fortalte så, at vi kunne køre 6. runder før vores læge gerne ville tale med os om at gå videre. samtidig er de sikre på, det vil virke for os med IUI, så de presser slet ikke på for at vi skal til IVF - hvilket jeg syntes er rigtig rart!
jeg kan også mærke, at jeg lige skal sluge den kamel når den kommer trissende, for IVF er bare...stort. jeg kan ikke forklare hvorfor. jeg er egentlig ikke så nervøs for selve behandlingen ved det længere, for som en anden rigtig nok sagde til mig herinde, så vænner man sig jo til det og jeg syntes første runde IUI var SKRÆKKELIGT og nu er det bare ind og ud på en mere avanceret måde
men IVF betyder højst sandsynligt også kun et barn til os...og det er så latterligt at jeg sidder og blir sur over KUN at få et barn, når jeg i virkeligheden ville DØ for at få ET BARN. jeg tror, at de drømme og forestillinger man havde da man gik igang med projekt baby, de er længe om at slippe en selvom tingene ikke går som planlagt.

men nu prøver vi igen og forhåbentlig lykkes det denne gang og så er der slet ikke noget at være så frygtelig bekymret for

jeg er bare i virkelig godt humør idag og bachelorskrivningen flyder lige pludselig og manden er dejlig og jeg fik nye vinterstøvler igår og har købt fødselsdagsgaver til min niece og  LIVET ER SKØNT - også selvom der mangler 30 babyer herhjemme

nu blir det her vist et rableindlæg, men jeg må jo lige sige, at jeg virkelig holder så uendelig meget af det her forum, for I formår virkelig at skabe noget positivt omkring hele det her behandlingshelvede og alle jer andre der hele tiden hepper på os - I er ligeså fantastiske!! nåh. det var alt fra mig. jeg kan jo sagtens skrive mig selv ud i en hyletur herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

LISBETH:-)

Jeg  alt hvad jeg har for at det skal lykkedes for jer.

Er der ikke et ordsprog der hedder: alt godt kommer til dem som venter (eller noget i den stil ) Og man må sige at i har ventet og ventet, så det gode skal nok snart komme!!!

Synes dit gå på mod er helt vidunderligt!

Lisbeth

Anmeld

1. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg håber virkelig dybt inde i mit hjerte at det lykkes for jer!

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
6 er et godt tal - jeg er meget optimistisk på jeres vegne!

Kh Rosa - som bare synes du er så ursej!!!

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

for jer..... Det skal nok komme, det e rjeg sikker på, men jeg ved desværre ikke hvornår, ellers ville jeg helt sikkert fortælle dig det, så du ved hvad du kan regne med

Jeg synes det er dejligt du deler med os alle herinde....

Anmeld

1. oktober 2009

oo

Rosa skriver:

6 er et godt tal - jeg er meget optimistisk på jeres vegne!

Kh Rosa - som bare synes du er så ursej!!!

ROSA! 6? det er 5. gang men tak, det er rigtig dejligt at I er så mange der tror det vil lykkes os. det hjælper mig med at holde gejsten oppe og det kan immervæk være svært nogle gange

Anmeld

1. oktober 2009

Jules

Ønsker jer det bedste...Det skal nok ske denne gang!

Anmeld

1. oktober 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

ja, så starter femte runde i aften.

jeg har det fint nok med det. jeg ville hellere have fem unger under bæltet end 5 IUI forsøg, men what the hell! så jeg starter med pergotime i aften og så skal jeg scannes den 8. oktober. det er præcis de samme datoer som sidste måned, så præcis er jeg  det betyder også, at jeg højst sandsynlig skal insemineres den 12. eller 13. oktober og sidste dato er tilfældigvis min viunderlige nieces fødselsdag, så vi satser på good vibes

sygeplejersken fortalte så, at vi kunne køre 6. runder før vores læge gerne ville tale med os om at gå videre. samtidig er de sikre på, det vil virke for os med IUI, så de presser slet ikke på for at vi skal til IVF - hvilket jeg syntes er rigtig rart!
jeg kan også mærke, at jeg lige skal sluge den kamel når den kommer trissende, for IVF er bare...stort. jeg kan ikke forklare hvorfor. jeg er egentlig ikke så nervøs for selve behandlingen ved det længere, for som en anden rigtig nok sagde til mig herinde, så vænner man sig jo til det og jeg syntes første runde IUI var SKRÆKKELIGT og nu er det bare ind og ud på en mere avanceret måde
men IVF betyder højst sandsynligt også kun et barn til os...og det er så latterligt at jeg sidder og blir sur over KUN at få et barn, når jeg i virkeligheden ville DØ for at få ET BARN. jeg tror, at de drømme og forestillinger man havde da man gik igang med projekt baby, de er længe om at slippe en selvom tingene ikke går som planlagt.

men nu prøver vi igen og forhåbentlig lykkes det denne gang og så er der slet ikke noget at være så frygtelig bekymret for

jeg er bare i virkelig godt humør idag og bachelorskrivningen flyder lige pludselig og manden er dejlig og jeg fik nye vinterstøvler igår og har købt fødselsdagsgaver til min niece og  LIVET ER SKØNT - også selvom der mangler 30 babyer herhjemme

nu blir det her vist et rableindlæg, men jeg må jo lige sige, at jeg virkelig holder så uendelig meget af det her forum, for I formår virkelig at skabe noget positivt omkring hele det her behandlingshelvede og alle jer andre der hele tiden hepper på os - I er ligeså fantastiske!! nåh. det var alt fra mig. jeg kan jo sagtens skrive mig selv ud i en hyletur herinde

Du er så sej!!!! Held og lykke!!!!!!!
Jeg glæder mig til at følge dig!!!!

Knus Lene

Anmeld

2. oktober 2009

oo

jeg er overhovedet ikke så sej og fuld af gå på mod som I tror, så sent som igår aftes lå jeg i en time og vrælede hos Søren over hvor pisse træt jeg er af det her og hvor meget jeg slet ikke gider mere. jeg gider virkelig ikke. samtidig ved jeg godt, at eftersom vi burde kunne få børn naturligt, så vil jeg aldrig holde op med at prøve. vi har for længe siden talt om, at jeg ikke skulle bruge prævention igen nogensinde, for nu vil vi gerne have alle de børn vi kan få. så jeg ved godt, at kampen aldrig slutter.
men jeg er træt. virkelig virkelig træt. ikke ked af det og ikke ulykkelig, bare træt.
nu er jeg startet på hormoner igen igår aftes og de har heldigvis en positiv indvirkning på min bachelor skrivning. men åååååh hvor jeg ikke gider lægge chokoladen og colaen og alkoholen og de bløde oste og de tunge løft og de lange uni dage på hylden endnu en gang. jeg nåede ikke en gang at få mig en lille sommersby i denne menstruations pause
mest af alt orker jeg ikke at skulle have så ondt pga æggene i fjorten dage i midten af måneden. de fjorten dage hvor man helst skulle knalde igennem, men hvor jeg ikke rigtig kan have en stiv diller inde i mit underliv pga smerter.

åh, jeg GIDER ikke mere

Anmeld

2. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Fe-BØRNENE skal nok finde hjem.

Og du ER sej. Seje mennesker tuder, seje mennesker smiler, Seje mennesker deler glæder, Seje mennesker deler sorger Seje mennesker er lige NETOP som dig Søde!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.