Anonym skriver:
Hej
Jeg er anonym så længe jeg er i tvivl om min beslutning..
Har fundet ud af, at jeg trods p-piller er blevet gravid.. Jeg er totalt i vildrede med hvad jeg skal gøre 
Det er "bare" med en B-ven, og jeg har allerede en datter fra et tidligere forhold.. Jeg har ikke lyst til flere delebørn..
Men samtidigt kan jeg næsten ikke bære tanken om en abort..
Nogle der har stået i en lignende situation? Eller har nogle gode råd?
Jeg stod i den situtation for to år siden. Jeg var ren udsagt utrolig ulykkelig. Jeg har et barn fra tidligere forhold og jeg ønskede som dig heller ikke flere. Slet ikke med en jeg på forhånd ikke skulle have et forhold med.
Jeg følte mig ikke klar til at tage et barn mere som alene mor og følte ikke på daværende tidpunkt at jeg havde resurserne til en mere.
Men samtidigt med det, vidste jeg også hvad jeg fik fjernet og det skar mig så meget i hjertet når mit barn kiggede på mig. For h*n vil jeg sku ikk være foruden. Men var bare ikke det sted i livet til en mere.
Jeg fik en abort og det var pis hammerne hårdt, for vidste med tiden vil jeg gerne mit barn sku ha en søster/bror MEN ikke nu.
Jeg lod mig komme igennem den hård tid inden- mens-efter i mit tempo og dagen idag er jeg glad for at jeg lyttede efter min hjerne og ikke hjertet (forstå mig ret)
Jeg ønskede heller ikke et barn til verden med den mand der var faren, det ku jeg ikk byde barnet heller og igen vidste jeg hvordan mit barn har haft det svært med at være delebarn ..
Men husk - KUN DIG - kan mærke efter hvad du skal gøre.
Som du ka høre - kørte der rigtig mange ting rundt i hovedet på mig.
Anmeld
Citér