Hvor langtid blodet i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. september 2016

prinsesse2016

Hej piger 

jeg vil høre hvor langtid i blodet efter fødsel, Jeg født i onsdag og det fik jeg afvide af min jordmoder at det kunne går op til 12 uger inde det stop med blod.

venlig hilsen 

prinsesse2016

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2016

Muhmi

Hej piger 

jeg vil høre hvor langtid i blodet efter fødsel, Jeg født i onsdag og det fik jeg afvide af min jordmoder at det kunne går op til 12 uger inde det stop med blod.

venlig hilsen 

prinsesse2016

Først, tillykke med den lille ny..

Jeg blødte i omkring 3½-4 uger efter jeg fødte, begge gange. 12 uger lyder voldsomt, det har jeg ikke hørt, kun ca. en måneds tid

Anmeld Citér

17. september 2016

prinsesse2016

Muhmi skriver:

Først, tillykke med den lille ny..

Jeg blødte i omkring 3½-4 uger efter jeg fødte, begge gange. 12 uger lyder voldsomt, det har jeg ikke hørt, kun ca. en måneds tid

tak. Jeg synes også det lyder meget voldsom. 

Håber i jeg skal blod så længe, har vildt mange smerte 

Anmeld Citér

17. september 2016

Muhmi

prinsesse2016 skriver:

tak. Jeg synes også det lyder meget voldsom. 

Håber i jeg skal blod så længe, har vildt mange smerte 

Ja det gør voldsomt ondt nogle gange... Bare fordi man har født er det desværre ikke helt overstået Det går heldigvis over og de gange jeg har født har smerterne efterfølgende kun varet i ca. en uge

Anmeld Citér

17. september 2016

Guldlok88

Jeg blødte og havde ondt i 3-4 uger efter.. Min mor blødte i et år efter hun fødte mig.. 

Anmeld Citér

17. september 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg blødte i omkring 3 uger. Så var der en uges pause og så kom der lidt igen. 

Min mor blødte i hen ad 6 uger. Så der kan godt gå lang tid. Andre bløder i 14 dage. 

Synes 12 uger lyder af meget. Jeg ville ikke spekulere Mere i det og så bare se tiden an. Nyd din nyfødte 

stort tillykke

Anmeld Citér

17. september 2016

FrkLarsen

prinsesse2016 skriver:

Hej piger 

venlig hilsen 

prinsesse2016

Tænker at er meget individuelt fra person til person. 

Jeg selv blødte i en uge ligesom en normal menstruation efter fødslen af min datter :-) 

Anmeld Citér

17. september 2016

MissTas

prinsesse2016 skriver:

Hej piger 

venlig hilsen 

prinsesse2016

Jeg blødte i 3 mrd efter fødslen  

Anmeld Citér

17. september 2016

EKAB

17. september 2016

Moar2011

prinsesse2016 skriver:

Hej piger 

venlig hilsen 

prinsesse2016

ca 12 uger. Dog vidste det sig for at til 8ugers tjek at de havde glemt noget moderkage og derfor blødte meget og klumper. 

(Min moderkage blev opereret ud)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.