Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi venter os og står tilbage med følgende navne. Hvilket er pænest?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi venter os og står tilbage med følgende navne. Hvilket er pænest?
Jeg har stemt Hjalte, men kan lide dem alle 3. Var lidt i tvivl om jeg skulle stemme Storm, men er ikke så stor fan af navne med én stavelse, fordi det er "svært" at råbe når man skal kalde.
Fede navne!
Et af mine absolut favorit navne er storm, desværre synes min kæreste slet ikke om det. Min kæreste forslog Hjalte som jeg faldt pladask for med det samme
Mer vild med både Storm og Hjalte men har selvfølgelig stemt Hjalte
"Anarkisten" skriver: Jeg har stemt Hjalte, men kan lide dem alle 3. Var lidt i tvivl om jeg skulle stemme Storm, men er ikke så stor fan af navne med én stavelse, fordi det er "svært" at råbe når man skal kalde.
Jeg kan egentlig også bedst lige flerstavelsesnavne, men Storm er jeg blevet ret vild med
Villads - det hedder min basse
Klart Villads - bryder mig faktisk ikke om de andre to
Villads
Monski skriver: Fede navne! Et af mine absolut favorit navne er storm, desværre synes min kæreste slet ikke om det. Min kæreste forslog Hjalte som jeg faldt pladask for med det samme Mer vild med både Storm og Hjalte men har selvfølgelig stemt Hjalte
Mange tak virkelig også fine navne, dine drenge har
Villads har jeg stemt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128