Hvornår bliver man dog sikker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2016

Anonym trådstarter

Tænker at jeg ikke er den eneste der har gået med disse tanker..

Men hvornår pokker bliver man dog sikker på, om familien skal forøges med en mere eller ej...

Går meget med tankerne om, om vi skal ha en mere eller ej.. Nogle dage er jeg 100% sikker på at selvfølgelig skal vi da det, men dagen efter tænker jeg - vi har det jo egentlig ret godt nu 

Fornuften siger mig at vi ikke skal, men hjertet siger mig at vi skal..

Og selv om at fornuften sejrer, og jeg tænker - selvfølgelig skal vi ikke ha flere - kommer tanken alligevel op i hovedet med, at vi skal prøve fra dec. af...

Men hvornår pokker bliver man 100% sikker på, om man skal følge hjertet eller fornuften...

Ved godt, at det ikke er ens for alle, og at i ikke kan svare for mig i mit tilfælde, men hvor ville det da være rart at være afklaret 

Overskuddet og økonomien er der til det. Mere de praktiske ting som antal værelser, bil osv...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2016

Fremad

Jeg har vidst det siden jeg fik den sidste.... Både pga økonomi, overskud og lysten....

Jeg kan stadig se en Bette og tænke åhhh sikke en sød lille fis, og øv det prøver jeg aldrig mere.... Men jeg ved at jeg ikke kan overskue en mere, og det vil ikke være fair hverken for dem jeg har eller for det kommende barn med en mere...  Og så er der andre ting jeg hellere vil, må jeg erkende... Så her er der bestilt tid til snak/aftale om.hvornår og hvordan en steraliation kan ske

Anmeld Citér

14. september 2016

Liv_86

Jeg har bare altid været klar over at jeg skulle have mange børn, siden jeg var hel lille. 

Jeg har en datter på 6,5 og venter tvillinger. Tænker at der måske godt kunne komme en 4 på et tidspunkt. Har bare altid gerne ville have mange børn. Det er så dejligt med søskende. 

Anmeld Citér

14. september 2016

Mortilah

Når en 7 personers bil ikke er nok.. Så jeg er ret sikker nu! Ikke flere.. Dog tænker jeg der kunne jo komme en efternøler om 10 år.. Hvis ik lige far så var 53

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.