mister snart håbet. Nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. september 2016

CK13

Jeg har bare lige brug for at komme ud med et par ting.. 

øv øv og atter øv..

Vi har nu været i gang i et halvt år.

En graviditet er det blevet til, som endte i en medicinsk abort da udviklingen af fosteret var gået i stå 

Og nu har jeg IGEN fået mens 8 dage efter ægløsning.. Min krop giver jo ikke engang ægget en reel chance for at sætte sig fast! 

Er der andre der har prøvet det og har nogle gode råd?!

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op mere. Vidste slet ikke det kunne være så skide svært og dræne en så meget at lave en baby.

Tåre, skuffelser og nedture om og om igen. Øv altså! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Bshizzle

Ville gerne ha kommet med noget positivt.. 

Men det kan desværre ta tid fra person til person. 

Da jeg ventede nr 2 (nr 1 var ikke planlagt) da gik der osse over et halvt år før jeg stod med en graviditet test. 

Det drænede min krop til sidst, for man sætter så mange forhåbninger igang og at stå med en test som er negativ gjorde bare så ondt hver gang! 

Og ja.. Faktisk har vi nu prøvet i over 1 år at få nr 3 uden held 

Jeg er stoppet med at teste men holder øje med min mens/cyklus hver månede i en app.. 

Men nægter simpelhen at teste, lader det komme hvis det kommer. 

Anmeld Citér

12. september 2016

CK13

Bshizzle skriver:

Ville gerne ha kommet med noget positivt.. 

Men det kan desværre ta tid fra person til person. 

Da jeg ventede nr 2 (nr 1 var ikke planlagt) da gik der osse over et halvt år før jeg stod med en graviditet test. 

Det drænede min krop til sidst, for man sætter så mange forhåbninger igang og at stå med en test som er negativ gjorde bare så ondt hver gang! 

Og ja.. Faktisk har vi nu prøvet i over 1 år at få nr 3 uden held 

Jeg er stoppet med at teste men holder øje med min mens/cyklus hver månede i en app.. 

Men nægter simpelhen at teste, lader det komme hvis det kommer. 

Mange tak for dit svar 

Det er rart at vide at man ikke er alene om alle de øv følelser.. 
- Lige præcis. Det gør så skide ondt, og man bliver så deprimeret. 
Jeg orker sgu snart ikke mere, og har bare lyst til at give op.. Rejse til månen og leve der altså  

- Det er jeg ked af at høre! Jeg sender de sidste positive tanker jeg har afsted til jer, også skal i nok snart få nr. 3 

Her tror jeg snart min psyke opgiver overhovedet at få nr. 1... 

- Ja det er en god ide.. Jeg når alligevel aldrig at teste fordi min mens kommer så tidligt.. øv! 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Coco30

Jeg kan sagtens forstå det er hårdt. Men jeg må altså være ærlig at fortælle at 6 måneder er ingen tid at prøve i. Når der er gået et år har du først grund til lidt bekymring. Jeg smed pillerne i maj og her er intet sket. Men jeg har tolmodighed er sikker på det nok skal komme. Jeg laver en masse andre ting og nyder at være fri indtil de flotte to streger viser sig. Hold modet op :-)

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

CK13 skriver:

øv øv og atter øv..

En graviditet er det blevet til, som endte i en medicinsk abort da udviklingen af fosteret var gået i stå 

Og nu har jeg IGEN fået mens 8 dage efter ægløsning.. Min krop giver jo ikke engang ægget en reel chance for at sætte sig fast! 

Ved snart ikke hvad jeg skal stille op mere. Vidste slet ikke det kunne være så skide svært og dræne en så meget at lave en baby.

Siger nok ikke noget du ikke ved i forvejen.  

Der er mange råd, gode som dårlige.. 

test med æl test.. 

masser af sex.. 

lig højt med underlivet efter sex..

ikke tisse efter sex.. 

ændre kosten.. 

spise gravid vitamin.. 

men det som også har betydning er fx hvis man stresser for meget over det så kan kroppen i nogle tilfælde have svært ved det.. 

siger ikke det er tilfældet her.. 

held og lykke 

Anmeld Citér

20. oktober 2016

Cassandra

CK13 skriver:

øv øv og atter øv..

Hej 

Engang havde jeg selv svært ved at blive gravid (5 år)  Og det er simpelthen så frustrerende En dag sagde min svigerinde, at hun havde hoppet på trampolin efter sex med gemalen og wupti - to flotte streger -  Jeg tænkte virkelig at det var en joke, men efter utallige forsøg købte jeg en lille motionstrampolin og hoppede på den efter sex med manden......1.5 måned senere to flotte streger. Vores datter blev født og jeg gjorde det samme ritual ved lillebror og ved vores tredje som vi desværre mistede i sommers....3 måneder efter vi mistede vores datter....sidder jeg (36 år) nu igen med to flotte streger.

At hoppe på trampolin efter sex lyder virkelig som en joke, men for os har det virket Hvorfor det har virket ved jeg ikke eller om det overhovedet har haft nogen indflydelse - men blev hurtigt gravid ved at hoppe som en vanvittig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.