cafe i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2008

Siber

hvor er der en god cafe i København hvor man kan have barnevogn, barn og det hele med?

Knus Siber, der trænger til lidt byliv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

LouiseViola

Altså nu er København jo et vidt begreb :)) Så mener du city eller en af broerne?
Kærlig hilsen
Louise (tidl. Frederiksberg-borger, men nu holbækker;) )

Anmeld

8. april 2008

Ny mor

Amokka på Østerbro!!!
knus Birgitte (oprindelig khb Ø´er)

Anmeld

8. april 2008

LouiseViola

Nej nej, er det ikke Amokka, hvor de netop ikke vil have babyer og der-tilhørende baby-snask?? Mener helt bestemt at amning ihvertfald er forbudt!:-o
Ellers er der en cafe i den gamle frederiksberg-stations-bygning, der er der sofaer, og man kan tage barnevognene helt med ind, også ligger det lige ved Frederiksbergcenteret.

Anmeld

8. april 2008

Ny mor

WHAT ????? Da jeg boede derinde har jeg tit set mødregrupper med masser af barnevogne derinde....nå, men hvis de er så latterlige skal den bestemt ikke anbefales >( Æv....
kh Birgitte

Anmeld

8. april 2008

Lise

Hej Siber

Har svaret dig på "ordet er frit". Men kommer lige med et lignende svar her...

Først og fremmest: IKKE Amokka - har kun hørt negativt mht det at medbringe sine babyer... det sidste man har brug for når man render på cafe er at føle sig uvelkommen.

Som Louise skriver: den gamle stationsbygning ved siden af Frb.-centeret - Metropolitain (Druedahls). Har været der en masse med Simon. Det sted får mine fiiine anbefalinger :) lækker mad også...

Og så er der jo denne side: www.paabarsel.dk

Og så er der jo cafeen i toppen af Illum. Der er tusindevis af mødre og babyer og udmærkede puslefaciliteter. Lidt dyr, men god mad.

Kh. Lise - som skal på Metropolitain med veninde og indtage frokosten UDEN Simon imorgen

Anmeld

8. april 2008

Juniors mor

Jeg har flere gange været på Norden, lige ved storkespringvandet, med Julie og det har været ganske fint. Der er god plads indenfor, så man generer ikke nogle. Maden (og kagerne (L))er god, men en smule dyr. Barnevognen skal parkeres udenfor....
God tur til storbyen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.