Hvordan kommer vi i gang med BLW?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. september 2016

Mine3drenge

Hej

Har brug for nogle råd til hvordan vi kommer i gang med BLW. Hvordan gjorde I? Hvornår på dagen prøvede I at få fast føde i jeres barn? Hvordan gjorde I? Hvad gav I af mad? Havde jeres fået tænder? 

Den lille fyr bliver 6 måneder i morgen så vi skal så småt til at begynde :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

anonym12

Mine3drenge skriver:

Hej

Har brug for nogle råd til hvordan vi kommer i gang med BLW. Hvordan gjorde I? Hvornår på dagen prøvede I at få fast føde i jeres barn? Hvordan gjorde I? Hvad gav I af mad? Havde jeres fået tænder? 

Vi skar vores mad ud i store stykker, så han kunne håndtere det. Han var især glad for at sidde og gumle på en strimmel bøf. 

Han fik/får det samme mad som os (vi salter vores mad ved bordet).

han havde 2 tænder da vi startede og da han fik 4 tænder måtte vi en periode droppe ting som ex agurk, da han slet ikke kunne håndtere det. Nu spiser han alt (pånær nødder/rå gulerod og rå æble, som vi ikke giver endnu).

Han spiste med ved de måltider hvor han var vågen. Og jeg ammede før hvert måltid og sørgede for han var frisk.

Jeg kan anbefale bogen "jeg kan godt selv".

Han begyndte omkring 9 mdr at spise reelle måltider og her ved 10 mdr er han begyndt at skære ned på amningerne om dagen.

Anmeld Citér

12. september 2016

mor88

Mine3drenge skriver:

Hej

Hvis du har Facebook, vil jeg anbefale gruppen "Baby-led Weaning DK"

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.