Falk43 skriver:
jeg er førstegangsgravid og nu i uge 15 + 2 og har haft et par MA tidligere , derfor er jeg meget nervøs . Alt har været fint . Baby er fin og vokser som den skal . Men jeg har betalt for ekstra scanninger 2 gange nu og sidste var en uge siden . Nu kører det rundt i hoved på mig igen , for jeg " føler mig ikke rigtig gravid " ( flad mave og har det fantastisk kun tissetrangen x 3 natten og store bryster ) og så er det jo nær liggende at betale for en scanning mere .. Men jeg synes selv at det er ret åndssvage at blive scannet en gang om uge. . Er der andre der her været der og hvad gjorde i for at komme på andre tanker 
Som Elsa siger - let it go! 
Jeg var gennem IVF for at blive gravid og døjede efterfølgende med ekstremt mange plukveer fra uge 16. Var til to ekstra scanninger fordi jeg var så bange for at miste/føde for tidligt. Og til sidst tvang jeg simpelthen mig selv til at stoppe og tro på at alt nok skulle gå. Og det var rart at tvinge mig selv til den overvindelse.
Du slipper nok ikke for nervøsiteten, men du kan arbejde med den og tage magten fra den - så den ikke tager magten fra dig.
Anmeld
Citér