ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2016

Anonym trådstarter

hej 

jeg er bare så ked af det for tiden. min kæreste er væk (pga sit arbejde) og jeg er hjemme med lille pige. jeg ved bare ikke hvad jeg skal gør for at komme i breder humør. jeg har kun oversku til vores datter når jeg kommer hjem fra arbejde. 

Men jeg vil bare gerne være glad igen. jeg ved ikke om i kan hjælpe. tror bare måske det hjælper at kom ud med det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

hej 

jeg er bare så ked af det for tiden. min kæreste er væk (pga sit arbejde) og jeg er hjemme med lille pige. jeg ved bare ikke hvad jeg skal gør for at komme i breder humør. jeg har kun oversku til vores datter når jeg kommer hjem fra arbejde. 

Men jeg vil bare gerne være glad igen. jeg ved ikke om i kan hjælpe. tror bare måske det hjælper at kom ud med det. 

kender godt sådanne perioder...

mit bedste råd er at når hun sover så tag din dyne, pak dig tæt og trygt og så sæt musik/film eller noget på hvor du kan give efter for følelsen...

ikke lade den styre dig... men giv efter og få tudet igennem...

plejer at ske af sig selv for mig når det er... så ender jeg med at få tudetur over et eller andet tosset og så tuder jeg bare i 20-30 minutter og så er der ro på inden i igen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.