Min mand snorker.... Åhhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

lunde

jeg har samme problem med min kæreste.
han sover bare så tungt, at jeg næsten ikke kan vækket ham, og bede ham ligge sig på siden.
jeg kan ikke bruge ørepropper, da jeg skal kunne høre min datter om natten, og kæresten hører hende overhoved ikke.
så når det blir alt for slemt, sover jeg oz på sofaen, og det er desværre ved at ødelægge vores forhold, da jeg ikke for søvn nok.
jeg har sagt til ham flere gange, at han må gøre et eller andet, det er ikke sikkert det hjælper, men så har han da prøvet.
der sker bare ikke noget, så jeg må snart sige enten eller :-(
jeg blir simpelhen nød til at ha min søvn, hvis jeg oz skal være der for min datter.
har i et godt råd???  
HJÆLP FRA DEN SØVNLØSE..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snorker han uanset hvordan han ligger? Mange snorker kun når de ligger på ryggen, og jeg lste engang et råd om at sy en tennisbold ind i ryggen på "nattrøjen" - på den måde vil han i søvne automatisk lægge sig på siden....

Ellers er der jo de der snorkeplastre på apoteket?

Rosa - også med periodisk snorkende mand...

Anmeld

3. oktober 2009

Berg

Er han overvægtig kan det hjælpe hvis han taber sig (nemmere sagt end gjort). Min mand begynder at snorke når han tager lidt på. Så får han besked på at tabe sig (kun lidt altså) og det hjælper på snorkeriet.

Anmeld

3. oktober 2009

Lullaby

Ørepropper er en guds gave Vi sætter babyalarm op så jeg kan høre tøserne men ikke manden

Anmeld

3. oktober 2009

FrkT

Herhjemme snorker vi begge to ligemeget, i perioder mest Jens og i perioder mest mig - det afhænger tit af hvor trætte vi er, jo mere trætte = mere snorken.

Men jeg har et råd der ikke har fjernet min snorken, men måske taget 50-60% af den, og det er at sove med en ekstra pude om natten. Min far var begyndt på det, fordi han også snorkede meget, og det hjalp ham virkelig meget, så prøvede det samme - og det hjalp sq også for mig!

Ellers vil jeg også råde til at prøve de der plastre eller hvad det nu er, man kan få i håndkøb på apoteket.

Anmeld

3. oktober 2009

vatten

Min kæreste snorker også- og jeg sover med ørepropper hver nat

Anmeld

3. oktober 2009

JonTri

Ha ha kender det alt for godt... John, min kæreste, fik konstateret polypper og det hjalp da han kom i beh for det.
Tja ellers har jeg taget natarbejde en uge af gangen ig så bruger jeg ørepropper - så hører han også sønnen først, når han vågner

Anmeld

3. oktober 2009

Tynen

rikkekrogh skriver:

Ha ha kender det alt for godt... John, min kæreste, fik konstateret polypper og det hjalp da han kom i beh for det.
Tja ellers har jeg taget natarbejde en uge af gangen ig så bruger jeg ørepropper - så hører han også sønnen først, når han vågner

Jamen så er det jo slet ikke mig manden hører om natten.. Det er da John der snorker så højt at vi kan høre det helt herned

Anmeld

4. oktober 2009

JonTri

Tynen skriver:

Jamen så er det jo slet ikke mig manden hører om natten.. Det er da John der snorker så højt at vi kan høre det helt herned

Ha ha jep det må være ham - eller den skøre flowerwoman.
I er velkomne til at smutte ind og give ham en albue i ryggen...
Håber det går godt med ... ja hvad hedder han?

Anmeld

4. oktober 2009

Tama

Hejsa jeg Manden i forholdet snoker osse en del . men har været inde og få fjernet mandler og polypper det er en lille uge siden nu og det har hjulpet rigtig meget , osse på at jeg er meget mere frisk når jeg vågner for man sover slet ikke ordenligt når man snorker meget så måske det var der skulle til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.