Vi lever i 2016!
- Det bedste for ens barn/børn er at man er lykkelig og det er jeg med min mand, derfor at jeg ikke fravælger ham. Men jeg vil ikke fravælge det at få børn, idet jeg har i meget lang tid har haft det træls, fordi jeg har negligeret det.
Selvfølgelig vil han have noget med barnet at gøre! Det kan jo ikke undgås, men han har ikke ansvaret - det er mig, fordi det er mit barn og ikke hans.
Hvis jeg nu var single og valgte at få et barn med en sæddonor og efterfølgende fandt en kæreste, som var kommet til det punkt i hans liv, at han ikke vil have flere børn og vi så valgte at være kærester på hver sin adresse - (som efterhånden så mange gør), så vil det være fuldstændig det samme som det min mand og jeg går i møde. Vi gør det bare i en anden rækkefølge
Hvor svært kan det være?!
Vi er lykkelige med beslutningen og vi ved ikke hvordan det vil være før vi er i det - men så'n er det jo med alle valg her i livet. Vi elsker hinanden og respektere hinandens valg. Hvem siger at det rigtige her i livet er mor og far på samme adresse er lykken?!... Hvis vores løsning er lykken?
Måske du ikke vil ku leve med det - men jeg er 99% sikker på at jeg kan. Jeg får nemlig både i "pose og i sæk"
Men tak for din mening! Altid godt at blive prikket til! 
Mvh CK81.
Anmeld
Citér