Valg af autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2016

Nakedasja

Hvilken autostol bruger I, og kan anbefale?

Jeg har kigget på Besafe I size og Maxi cosi pebble plus samt Cybex Aton Q, men jeg ved ikke helt hvad jeg konkret skal gå efter.. 

Selvfølgelig vejer pris også med i mine overvejelser da jeg er på su, men! Selvfølgelig er sikkerheden klart det vigtigste!

jeg synes det er en jungle at finde ud af hvad man skal vælge :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

Babilooo

Køb cybex... De er suveræne

Anmeld Citér

10. september 2016

MM00

Nakedasja skriver:

Hvilken autostol bruger I, og kan anbefale?

Jeg har kigget på Besafe I size og Maxi cosi pebble plus samt Cybex Aton Q, men jeg ved ikke helt hvad jeg konkret skal gå efter.. 

Selvfølgelig vejer pris også med i mine overvejelser da jeg er på su, men! Selvfølgelig er sikkerheden klart det vigtigste!

jeg synes det er en jungle at finde ud af hvad man skal vælge :/

Jeg kender ikke til hvilken man skal vælge udover at man skal holde sig fra dem fra fx biltema, Nania og andre billig autostole.

Tag et smut ud i butikken og kigge. Kigge om den skal være med sele eller isofix base eller måske helt uden.

Hvis du vælger en med sele eller isofix base så kan man være heldig og finde et godt tilbud på fx jollyroom eller pixizoo hvor man får begge ting til en god pris.

Anmeld Citér

10. september 2016

Christabelle

En rigtig god idé er også at tjekke autostol.dk ud inden. Der står alt man har behov for at vide

Anmeld Citér

10. september 2016

tossen93

Helt klart en der kan bagudvendes til 4 års alderen.....

Vi har joie I-anchor og er super glad for den. den kan nemt bagudvendes og forudvendes. Både med sele og iisofix

Vi har også acta graco duologic, den er også super, den fylder lidt mere, og er lidt svære at flytte fra bil til bil. Men skal den være i samme bil det meste af tiden, er den også super....virker dog ikke lige så blød som joie'en

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.