Billig aftensmad :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. september 2016

hautecouture

Halløj :-)

Jeg mangler ideer til aftensmad der kan gøres billigt. Kæresten begyndte at studere for godt 1 år siden og vi skal simpelthen blive bedre til at spare på madposten og nedbringe vores madspil betragteligt. 

Alle ideer er velkomne! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

God-mor

hautecouture skriver:

Halløj :-)

Jeg mangler ideer til aftensmad der kan gøres billigt. Kæresten begyndte at studere for godt 1 år siden og vi skal simpelthen blive bedre til at spare på madposten og nedbringe vores madspil betragteligt. 

Alle ideer er velkomne! 

Svensk pølseret 

Ugentlige rugbrødsdage 

Bag selv alt det du kan 

Gratin (der kan bruges rester)

Tærter (der kan bruges rester)

Biksemad af kødrester

Hjemmelavet pizza 

Salat med tun 

Gryderetter med pasta, ris eller kartoffelmos

Brug gerne bønner i både gryderetter og salat, de er sunde og mætter en hel del

Køb flest frosne grøntsager 

Frys altid rester ned, og lav en ugentlig buffetdag 

Lav store portioner

Det var lige det jeg kunne komme på

Anmeld Citér

9. september 2016

Mullesmith

Hjemmelavet pizza. Simpel dej med 400ml lunken vand, 1/4 pakke gær, 1 tsk salt og 2 tsk sukker, 1 dk olie og så bare mel indtil den ikke kan opsuge mere. Der er tit billig revet ost i netto eller rema til 5kr pr. Pose og så køber jeg en billig pastasauce i glas og smøre på. Og så bare en pakke skinkestrimler eller oksekød, så du kommer på rå i små klumper, ja du kan jo putte lige hvad du vil oven på  billig og fryseegnet. 

Anmeld Citér

9. september 2016

Minutes

Supper er billige! Kartoffel/porre suppe, gulerodssuppe (eller andre rodfrugter) eller linsesuppe.

Det samme med dhal, det er rigtig billigt og lækkert! Og kan laves på mange forskellige måder. 

Vi laver også tit en stor portion chili con carne med en masse bønner og grøntsager, det kan også række langt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.