Cyklus efter abort, udebleven mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2016

Anonym trådstarter

Der findes sikkert allerede tråde med mit spørgsmål, men her kommer det 

Til jer som har oplevet en spontan abort. Hvordan var jeres cyklus de efterfølgende måneder? Var den kortere/længere og uregelmæssig? 

Jeg fik mens 5 uger og 1 dag efter udskrabning. Min mens har altid ligget på mellem 26-28 dage. 

Nu er jeg i anden cyklus efter og er på dag 29 nu. Ved godt at det kun er 1 dag, men føles ikke til at den er på vej. Føles heller ikke som om at jeg er gravid. Har taget en test igår som var negativ.

Jeg tænker at min mens kommer på et tidspunkt. Det er bare vildt træls hvis jeg ikke kan regne med hvornår? 

Vil bare gerne snart have en lille spirre igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

PB2013

Efter min MA hvor jeg fik en medicinsk abort var den lidt længere i et par cyklusser, og blev så gravid igen efter 4 mdr. Den graviditet endte desværre i en spontan abort, hvor jeg dog blev gravid med min søn inden jeg fik mens igen. Så varierer meget.

Jeg venter selv på mens efter en medicinsk abort, så kender alt til at længes efter en ny spire. Har dog fået målt mit hcg i mandags, som 1 uge efter aborten stadig er på 700, så der går nok lidt inden jeg kan håbe på ægløsning igen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.