Hvalsø - daginstitutioner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2016

Neptun

Hej alle på baby.dk.

Vi står overfor en flytning til Hvalsø og skal derfor finde en ny institution til vores to børn. Vi har en i vuggestue og en i børnehave og der er derfor to muligheder, da det skal være en integreret institution.

- Den Grønne Kile

- Møllebjerghave

Er der nogen fra Hvalsø som kan anbefale noget? Vi vil selvfølgelig se på begge institutioner, men det er altid rart at høre andres erfaringer.

☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

FrkLarsen

Neptun skriver:

Hej alle på baby.dk.

Vi står overfor en flytning til Hvalsø og skal derfor finde en ny institution til vores to børn. Vi har en i vuggestue og en i børnehave og der er derfor to muligheder, da det skal være en integreret institution.

- Den Grønne Kile

- Møllebjerghave

Er der nogen fra Hvalsø som kan anbefale noget? Vi vil selvfølgelig se på begge institutioner, men det er altid rart at høre andres erfaringer.

☺️

Jeg er bosat i Hvalsø og min datter har indtil aug 16 gået i den grønne kile, i børnehaven. 

Vi er super tilfredse med dem dernede, har intet at klage over 

Jeg ved at de nu kører på madordning, så man ikke længere giver børnene madpakke med. Denne ordning nåede vi ikke at opleve da vores datter er startet i skole nu 

Vi venter en lille dreng til december, og når han skal starte op i vuggestue så er det også den grønne kile som valget falder på 

Og velkommen til Hvalsø meget snart 

Anmeld Citér

7. september 2016

FrkLarsen

Forresten så har min venindes søn gået i møllebjerghave, og denne institution er også et fantastisk sted i følge hende 

Kender dog ikke de daglige rutiner deroppe 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Jeg ville vælge dagpleje til den lille og abbetved børnegård til den store ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.