Knopper i numsen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.075 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. september 2016

AnoMom

Min søn er 13 mdr og har fået nogle knopper i numsen. De ligner små "bumser". Sådan røde med noget puds i. Han virker ikke generet af dem overhovedet og han er nu blevet smurt hver dag siden lørdag med zink salve og almindelig baby lotion. Men der er ingen ændring. 

Tænkte jeg ville prøve at give den der creme fra apoteket et skud som mange taler om. Men kan ikke huske hvad den hedder ?

Hans fætter har skoldkopper og han har set ham i smitte perioden. Men skoldkopper starter da ikke i rumpen vel? 

Gode råd modtages med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Den hedder inotyol creme den er virkelig god 

Og skolkopper starter i hovedet først så vidt jeg ved 

Anmeld Citér

6. september 2016

AnoMom

anna111 skriver:

Den hedder inotyol creme den er virkelig god 

Og skolkopper starter i hovedet først så vidt jeg ved 

Nåh ja. Den må jeg prøve om ikke har en bedre effekt. 

Ja det mener jeg nemlig også de gør. Der bare underligt ud med de knopper. Ligner han har haft en lorte ble på for længe eller ikke er vasket ordenligt. Men ved at hans far er meget omhyggelig med den slags og jeg ligeså. 

Anmeld Citér

6. september 2016

Bissen

Min datter får også sådanne knopper fra tid til anden - typisk hvis der er varmt. 

De går væk igen  

Anmeld Citér

6. september 2016

AnoMom

Bissen skriver:

Min datter får også sådanne knopper fra tid til anden - typisk hvis der er varmt. 

De går væk igen  

Sådan nogle der ligner en blanding med hormon knopper og bumser?  

Anmeld Citér

6. september 2016

MorTil3+

AnoMom skriver:

Min søn er 13 mdr og har fået nogle knopper i numsen. De ligner små "bumser". Sådan røde med noget puds i. Han virker ikke generet af dem overhovedet og han er nu blevet smurt hver dag siden lørdag med zink salve og almindelig baby lotion. Men der er ingen ændring. 

Tænkte jeg ville prøve at give den der creme fra apoteket et skud som mange taler om. Men kan ikke huske hvad den hedder ?

Hans fætter har skoldkopper og han har set ham i smitte perioden. Men skoldkopper starter da ikke i rumpen vel? 

Gode råd modtages med kyshånd 

Da vores datter havde skoldkopper havde hun det kun i bleområdet. Så jeg tænker det er skoldkopper når nu der har været smitte risiko.

Anmeld Citér

6. september 2016

AnoMom

MorTil3+ skriver:

Da vores datter havde skoldkopper havde hun det kun i bleområdet. Så jeg tænker det er skoldkopper når nu der har været smitte risiko.

Det er centreret kun omkring numsehullet. Ikke på balderne. Han har ingen feber eller ubehag som han giver udtryk på. 

Men tænker lige hvis det var skoldkopper. Mon ikke vuggestuen så havde sagt noget?

Anmeld Citér

6. september 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Det kan også være tand knopper.

Min datter har blænelignende knopper i blå området når hun får tænder.

Anmeld Citér

6. september 2016

Bissen

AnoMom skriver:

Sådan nogle der ligner en blanding med hormon knopper og bumser?  

Ja lige præcis

Anmeld Citér

6. september 2016

AnoMom

hannetheis skriver:

Det kan også være tand knopper.

Min datter har blænelignende knopper i blå området når hun får tænder.

Han er ved at få 3 hjørnetænder så det kan da meget velvære derfor. Har bare ikke set det før med blærer på den måde ved tand frembrud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.