Bad ved ambulant fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2016

Venterpålillesøster

Nu hvor terminen nærmer sig med hastige skridt  er jeg blevet lidt nysgerrig på om jer der er flergangsfødende har haft tid til at få et bad inden i skulle hjem? :-) 

Skal føde på Aalborg hvor der står at man bliver sendt hjem 2-4 timer efter fødsel. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2016

komodo

Jeg kunne sagtens nå et bad, vi skulle jo være der to timer så Kan far jo hygge med baby imens, man trænger til et bad bagefter synes jeg

Anmeld Citér

6. september 2016

Muffinmus

Vi tog hjem efter tre timer sidst, men må ærligt indrømme bad ikke stod øverst på min sygehusliste... Ville bare hjem og i bad.

Anmeld Citér

6. september 2016

Berta

Jeg tog et hurtigt brusebad lige før vi kørte hjem. Da baby var blevet vejet og undersøgt lå han ved far mens jeg var i bad. Bagefter pakkede jeg vores ting (som vi nærmest ikke havde brugt) og stod og trippede for at vi skulle køre hjem. Vi kørte efter knap 3 timer. 

Det var rart lige at blive skyllet forneden og få rent tøj på inden vi skulle afsted. 

Anmeld Citér

6. september 2016

Julemusen

Jeg har født i Aalborg i 2011, 2015 og 2016 og jeg har ingen af gangene fået lov til at komme i brusebad selvom jeg spurgte om det var muligt. Bruserne bruges ofte som smertestillende for fødende og så er der ikke plads til det.

Anmeld Citér

6. september 2016

alenemor42

Ventede til jeg kom hjem.... følte mig ikke specielt beskidt.

Anmeld Citér

6. september 2016

Fremad

Jeg blev tilbudt, men takkede pænt nej tak da jeg hellere ville hjem Idag.... 

Anmeld Citér

6. september 2016

Soonmom

Tror helt sikkert man har mulighed for at få et bad inden,  man er jo smurt ind i blid,  urin og kort (min søn gjorde da begge dele som det første da han kom ud,  på mig) 

Anmeld Citér

6. september 2016

Venterpålillesøster

Tak for svar alle sammen, kan se det er meget forskelligt hvad man får tilbudt og hvad der er overskud til 

Håber på at der ikke er så travlt på fødegangen, så der kan blive tid til et bad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.