Stikken i underlivet 4 dage efter ÆL....Tidlig graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Neki

Hej Piger.

Har lige et spørgsmål til alle jer som er blevet gravide og har oplevet de tidlige tegn.

Er der nogen som har oplevet stikken og niv i underlivet allerede 4 dage efter ÆL?

Jeg har nemlig haft lettere underlivs "smerter" samt niv og stikken de sidste dage, men synes det er lidt tidligt at vise tegn på en eventuel graviditet.

Er ikke smerter jeg har følt tidligere i forbindelse med ægløsning, så undrede mig bare, og tænkte at der måske var nogen herinde som havde haft samme oplevelse.

Knus Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

FrkT

Nu er jeg ikke gravid. Men jeg har oplevet det samme som dig.... i går (3 dage efter ÆL). Har mange graviditetslignende symptomer generelt mellem ÆL og mens (har bl.a. også rigtigt ømme bryster lige nu). Så tror både det kan være din almindelige cyklus som lige får et ekstra symptom på, men det kan også være en graviditet - man hører jo om kvinder der ved de er gravide fra befrugtningsøjeblikket, og også nogle der får meget tidlige symptomer, så man ved aldrig  Håber det bedste for dig, og at det ER en graviditet!

Anmeld

1. oktober 2009

Neki

FrkT skriver:

Nu er jeg ikke gravid. Men jeg har oplevet det samme som dig.... i går (3 dage efter ÆL). Har mange graviditetslignende symptomer generelt mellem ÆL og mens (har bl.a. også rigtigt ømme bryster lige nu). Så tror både det kan være din almindelige cyklus som lige får et ekstra symptom på, men det kan også være en graviditet - man hører jo om kvinder der ved de er gravide fra befrugtningsøjeblikket, og også nogle der får meget tidlige symptomer, så man ved aldrig  Håber det bedste for dig, og at det ER en graviditet!

Ja det er svært at sige...men har hverken ømme bryster eller andet...kun stikken og niv i underlivet, og har faktisk haft det de sidste 4 dage fra om aftenen på min ÆL dag, hvor vi havde haft sex om morgenen! Men nu ser vi om en 9 dages tid...(ligesom dig)
Og hvis vi er heldige kan vi jo følges ad...

Men har bare lige fået taget min spiral ud, så har også lidt tænkt på om det har noget med det at gøre. Er første ÆL efter den er taget ud...og jeg har trods alt haft spiral i 8 år, så ved jo ikke helt hvordan min krop er når den ikke er der længere!

Men kan jo desværre ikke gøre andet end at være tålmodig og så må vi se hvad testen viser

Held og lykke til dig også....glæder mig til at høre dine opdateringer!

Knus Neki

Anmeld

1. oktober 2009

Kaufie

Jeg havde det lige som dig den første mens efter at have fået spiralen ud. Jeg var stensikker på, at jeg var gravid - alle tegnene var der fra første gang.

Men det viste sig, at jeg bare var over-opmærksom på mit underliv - eller også var jeg blevet gravid, men ægget ikke kunne sætte sig fast pga hullet fra spiralen - jeg fik ihvert fald mens til forventet tid.

Men det lykkedes så i 2. hug  Min læge har så fortalt mig, at hun synes det var bedst at vente med graviditeten til man havde en "frisk og uhullet" slimhinde - ikke at man kendte til nogen, der har haft problemer ved at gennemføre en normal graviditet fra den "hullede" slimhinde, men det ville hun ihvert fald selv helst undgå.

Men held og lykke - det bliver spændende at se om du kommer med i gruppe "2.kvartal 2010"

Anmeld

1. oktober 2009

Neki

Kaufie skriver:

Jeg havde det lige som dig den første mens efter at have fået spiralen ud. Jeg var stensikker på, at jeg var gravid - alle tegnene var der fra første gang.

Men det viste sig, at jeg bare var over-opmærksom på mit underliv - eller også var jeg blevet gravid, men ægget ikke kunne sætte sig fast pga hullet fra spiralen - jeg fik ihvert fald mens til forventet tid.

Men det lykkedes så i 2. hug  Min læge har så fortalt mig, at hun synes det var bedst at vente med graviditeten til man havde en "frisk og uhullet" slimhinde - ikke at man kendte til nogen, der har haft problemer ved at gennemføre en normal graviditet fra den "hullede" slimhinde, men det ville hun ihvert fald selv helst undgå.

Men held og lykke - det bliver spændende at se om du kommer med i gruppe "2.kvartal 2010"

Tak for svaret.

Ja jeg har godt tænkt på om det kan have noget med det at gøre... og min gynækolog sagde også at den nok var lidt hullet, men at den hurtigt ville blive normal igen, og at man sagtens kunne blive gravid lige efter den var fjernet.

Men synes bare stadig at det er en underlig følelse i underlivet som jeg aldrig har mærket før...men det kan jo som sagt også bare være at man er mere sensitiv.

Jeg tager en test i midten af næste uge og ser hvad den siger... og ellers må jeg jo bare vente og se om min menstruation kommer til tiden.

God dag...

Knus Neki

Anmeld

1. oktober 2009

FrkT

Neki skriver:

Ja det er svært at sige...men har hverken ømme bryster eller andet...kun stikken og niv i underlivet, og har faktisk haft det de sidste 4 dage fra om aftenen på min ÆL dag, hvor vi havde haft sex om morgenen! Men nu ser vi om en 9 dages tid...(ligesom dig)
Og hvis vi er heldige kan vi jo følges ad...

Men har bare lige fået taget min spiral ud, så har også lidt tænkt på om det har noget med det at gøre. Er første ÆL efter den er taget ud...og jeg har trods alt haft spiral i 8 år, så ved jo ikke helt hvordan min krop er når den ikke er der længere!

Men kan jo desværre ikke gøre andet end at være tålmodig og så må vi se hvad testen viser

Held og lykke til dig også....glæder mig til at høre dine opdateringer!

Knus Neki

Ihhh det er i hvert fald spændende. Du er heldig hvis den er der i første hug

Du må også lige huske at opdatere, hvis du tester eller får mens!

Anmeld

1. oktober 2009

dorthemus

Hej Neki

Jeps...havde mens. agtig ømhed/smerter fra dag 1 og testede så positivt 14 dage efter  Håber du er ligeså heldig

Jeg

Knus
Dorthe
6 + 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.