Hjælp - Voksi/Sleepbag!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2016

Juliedx

Hej! 

Vi har fået sat os i hovedet at vi gerne vil have en babysovepose, men hvad skal man vælge? Hvad er jeres erfaringer med Voksi eller Sleepbag, hvad skal man vælge, og er det et musthave ?!

rigtg god søndag aften!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2016

tarkoflen

Jeg kender ikke til sleepbag, men jeg elskede vores voksi! Så jeg kan klart anbefale en form for pose

Anmeld Citér

5. september 2016

Juliedx

De ser også bare så lækre ud!  Tak for dit svar!

Anmeld Citér

5. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Juliedx skriver:

Hej! 

Vi har fået sat os i hovedet at vi gerne vil have en babysovepose, men hvad skal man vælge? Hvad er jeres erfaringer med Voksi eller Sleepbag, hvad skal man vælge, og er det et musthave ?!

rigtg god søndag aften!

Jeg har en voksi med bæreplade, vinter- og sommerdyne til min datter, og kan klart anbefale det!

Bærepladen brugte jeg til hun var ca 6 mdr, så var hun for stor. Jeg har været super glad for sommer og vinterdynerne, da det giver min datter en ekstra trykhed at være bundet ind i voksi når hun skal sove til middag. Nu er hun så ved at være for lang til den, så når det begynder at blive koldt skal hun indenfor og sove.

Har så ca brugt den 2 år i alt

Anmeld Citér

12. september 2016

Juliedx

MummiT skriver:

Jeg har en voksi med bæreplade, vinter- og sommerdyne til min datter, og kan klart anbefale det!

Bærepladen brugte jeg til hun var ca 6 mdr, så var hun for stor. Jeg har været super glad for sommer og vinterdynerne, da det giver min datter en ekstra trykhed at være bundet ind i voksi når hun skal sove til middag. Nu er hun så ved at være for lang til den, så når det begynder at blive koldt skal hun indenfor og sove.

Har så ca brugt den 2 år i alt

Tusinde tak for tilbagemeldingen!  Følger der automatisk vinterdyne med? Er det den som ligesom er med når man køber den, inde i betrækket?  

Vi må da simpelthen eje sådan en! 

Anmeld Citér

12. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Juliedx skriver:

Tusinde tak for tilbagemeldingen!  Følger der automatisk vinterdyne med? Er det den som ligesom er med når man køber den, inde i betrækket?  

Vi må da simpelthen eje sådan en! 

Ja vinterdynen er standard, det er den du får når du køber en voksi. Sommerdyne og bæreplade er tilkøb. Jeg har været super glad for også at have sommerdynen fordi hun så har kunnet bruge voksien året rundt. Midt på sommeren kun med betrækket, forår og tidlig efterår med sommerdyne og vinter med vinterdyne  

Anmeld Citér

12. september 2016

Monski

Juliedx skriver:

Hej! 

rigtg god søndag aften!

Vi har haft voksi til begge børn (født i hhv december og januar) og vi har været SÅ glade for den! Den er alt for varm om sommeren men efterår, vinter og tidlig forår er den guld værd! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.