Andre Sense'ere herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg starter på sense i morgen, og ville høre om der var andre herinde, der følger det? Og som måske vil dele deres erfaringer og inspiration?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2016

Camellia

Nysgerrig.. Hvad går det ud på? :-)

Anmeld Citér

4. september 2016

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er lige startet i onsdags  godt nok ødelagt her i weekenden, men op på hesten igen i aften 

Anmeld Citér

4. september 2016

1977

Profilbillede for 1977
Camellia skriver:

At man spiser efter spisekasser. Man har 4 håndfulde mad pr måltid. Håndfuld 1 og 2 er grønt, nr 3 er protein og 4 er "det gode" (brød pasta osv). 

Anmeld Citér

4. september 2016

FruK

Jeg følger det - dog ikke meget striks, da jeg ikke som sådan skal tabe mig. 

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

Camellia skriver:

Groft fortalt handler det om at man spiser 3 måltider (kaldet spisekasser) på en dag. Hvert måltid kan/skal indeholde 1-2 håndfulde grønt, 1 håndfuld protein, 1 håndfuld frugt eller brød og 1-3 spsk fedt. 

Det er ret forenklet sat op, men det virker rigtig godt for mig, da jeg aldrig har kunnet nå op på de sædvanlige 6 måltider og så er det så nemt, når man IKKE skal veje, men kan måle i håndfulde.

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

1977 skriver:

Jeg er lige startet i onsdags  godt nok ødelagt her i weekenden, men op på hesten igen i aften 

Spændende Er også selv lige gået i gang, så er lidt spændt på vægten på søndag. Indtil videre er jeg overrasket over, at min sukkertrang er så nedsat ift normalen...

Anmeld Citér

7. september 2016

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Spændende Er også selv lige gået i gang, så er lidt spændt på vægten på søndag. Indtil videre er jeg overrasket over, at min sukkertrang er så nedsat ift normalen...

Det er gået over alt forventning i denne uge. 1,4  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.