Så bliver det også snart vores tur til at aflevere mini-ministeren i vuggestue og nøj hvor mor her ikke glæder sig! 
Jeg har en rigtig sød og glad pige, men hun er lidt forsigtig blandt fremmede til tider og har brug for meget tryghed / kærlighed hos mor og far. Hun er 8 måneder og starter i vuggestuen 9 måneder gammel.
Vi har fået en akutplads og så vidt jeg har forstået, kan vi derfor ikke bare "betale" for pladsen og gå hjemme med hende lidt længere.
Vi ville have valgt en dagpleje men her er ingen tæt på os
Så det blev vuggestue, heldigvis en som virker rigtig god og imødekommen.
Hun er dog stadig nysgerrig og er man fx i en park eller udendørs, så går der ikke 5 minutter før hun kravler væk fra en og skal ud og opleve verden 
Jeg håber, at det er normalt at jeg har det så skidt med at skulle aflevere min tryghedselskende baby til nogle helt fremmede. Har sat en måned af til indkøring og så starter jeg i nyt job efterfølgende.
Jeg ville allerhelst bare have lov og gå hjemme indtil jeg selv synes hun virkede klar til vuggestue og trængte til daglig kontakt med andre babyer, men økonomisk set er dette ikke en mulighed.
Jeg tror egentlig bare jeg leder efter nogle solskinshistorier fra andre mødre, som måske havde det lidt ligesom mig? 

Anmeld
Citér