Hej Alle
Jeg har en veninde, som jeg er blevet smask forelsket i....men tror slet ikke hun har øje for mig på den måde, derfor sørger jeg hjælpe hos jer kvinde, hvordan åbner jeg hendes øjne
Men først lidt historie, så i bedre kan vurdere det.
Vi lært at kende hinanden for 20 år siden, da hun på det tidspunkt var min bedste vens kæreste....på det tidspunkt så jeg hende selvfølgelig ikke med de øjne som jeg ser hende i dag. Jeg havde selv kæreste, og vi sås som par, og havde det sjovt sammen som par. Vi sås nok hver uge i 4 år, og havde det alle 4 sjovt sammen. Da min ven slog op med hende, mistede jeg kontakten til hende (var selvfølgelig venner med hende over Facebook), og tænkte ærligt talt ikke mere over det....da der som sagt ikke var følelser i det, og jeg selv havde kæreste.
Siden da har vi begge to fået børn, været igennem en skilsmisse, haft kæreste osv.
Vi har engang imellem de sidste 5 år løbet ind i hinanden, og snakket om det kunne været hyggeligt at drikke kaffe sammen, og snakke gamle dage...men ikke mere end det.
For et år siden, tog vi os så sammen og fik drukket en kop kaffe, og snakket gamle dage....en dejligt aften, hvor vi bare klikket sammen...men igen vi gik begge ind med den forestilling, at det bare skulle være en hyggelig snak, og ikke mere end det, og hvis vi skulle være noget så var det kun som bekendtskab. (på det tidspunkt har vi begge to kærester, selvom det knager gevaldigt i begge forhold)
Efter den aften skriver vi engang imellem til hinanden, men kun for lige at fortælle hvad så nyt....ikke andet.
I foråret kontakter hun mig så igen, og spørg om vi ikke skal drikke kaffe, for det var så hyggeligt...og jo selvfølgelig for ja det var hyggeligt. Siden der er vi begyndt at ses mere og mere (ca. en gang om ugen)
Vi har også mødt hinandens børn, og de har mødt hinanden....og det klikker også bare, de kan rigtigt godt sammen, og hendes børn er bare vild med mig :-)
Det lyder jo alt sammen godt, og man skulle tænke, det burde kunne udvikle sig til noget mere.....men selvom vi ses tit, kan jeg mærke, at hun ikke er klar til en kæreste, hun siger også at efter bruddet i foråret med sin eks kæreste, har hun brug for at finde sig selv, prioritere sine egne behov, børn og veninder. Omvendt fortæller hun mig også, at jeg betyder rigtigt meget for hende, og hun håber ikke vi nogensinde mister kontakten igen (også selvom vi skulle få nye kærester, som hun siger)....jeg er blevet hendes bedste ven fortæller hun, og hun kan mærke i sin krop at hun virkelig nyder at være sammen med mig.
Vi har ikke kysset, men holdt i hånden, og giver ofte hinanden et kram. Hendes børn og hende selv har også tilbragt 2 feriedage sammen med mine børn og mig.
Alt i mens er jeg bare gået og blevet mere og mere forelsket i den dejlige kvinde der står foran mig....men også mere og mere frustreret over hvordan jeg skal gribe det an, for jeg ønsker mere, og håber jeg på en eller anden måde kunne få hendes øjne til åbne sig.
Jeg har selvfølgelig sendt hende blomster på hendes fødselsdag, og prøvet små ting...uden at virke anmassende (altså udnytte situationen til forkæle hende, når muligheden har budt sig...altså være en gentlemand...og nej det ikke en påtaget rolle, hun ved godt jeg er sådan)
Men hvad gør jeg....håber i kvinder vil hjælpe mig, i kende trods alt en kvinde bedre end vi mænd gør ;-)
Håber i vil hjælpe mig...og tusind tak hvis i vil