Skift af dagpleje - snakker meget om den gamle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2016

Sprit25

Tilbage i januar skiftede min datter dagpleje fordi vi flyttede. Hun kom hen til en ny, som hun lyn hurtigt knyttede sig til og blev virkelig glad for. 

Nu har den dagplejemor så sagt op, så hun er skiftet igen (ved godt det er meget så please ikke dunke mig i hovedet)

nå men hun begyndte i den nye dagpleje i onsdags. Hun er super glad ved aflevering, hele dagen og vil sjældent med hjem igen. Men hver morgen er der lidt møffen fordi hun vil ned til sin gamle dagpleje mor. Hun siger: nej ikke ny mor H, jeg vil ned A! 

Og det knuser mig hvad skal jeg gøre? Se tiden an? Lad hende snakke om hende eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Der er vel ikke så meget at gøre sådan er livet nu og da. 

Men anderkend hendes følelser og snak med hende når hun tar det op uden at overdrive det 

det er jo naturligt hun savner den gamle men når hun trives med den nye er alt jo godt

Anmeld Citér

1. september 2016

Sprit25

Mariehøne123 skriver:

Der er vel ikke så meget at gøre sådan er livet nu og da. 

Men anderkend hendes følelser og snak med hende når hun tar det op uden at overdrive det 

det er jo naturligt hun savner den gamle men når hun trives med den nye er alt jo godt

Det er helt naturligt ja ville også bare høre om der var andre i samme situation

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.