nf hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2016

Debatpigen.

hvornår er NF har læst flere steder det fra 11+0 til 13+6.. -men 11 uger er det ikke for tidligt? Og er 13+6 ikke for sent ?.. (hvis nu der noget galt og man vil ha abort?) (ikke fordi jeg vil, håber self baby er sund og rask!)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

MissTas

Debatpigen. skriver:

hvornår er NF har læst flere steder det fra 11+0 til 13+6.. -men 11 uger er det ikke for tidligt? Og er 13+6 ikke for sent ?.. (hvis nu der noget galt og man vil ha abort?) (ikke fordi jeg vil, håber self baby er sund og rask!)

Det er korrekt.. Hedder fra 11+0 til 13+6 er sikker på, at kommer man til nf scanning over de 12+0 og der er noget galt, så kan man sagtens få en abort alligevel  

Anmeld Citér

2. september 2016

N_b9

Debatpigen. skriver:

Lad vær med at tænk over det :p de skal nok have styr på det.

Hvis du ingen tid har fået når du er 11-12 uger henne så reager, men ellers lad dem om det.

Tiden går 10000 gange hurtigere når man har valgt ikke at tænke over alt og blande sig i alt :p

Tro mig... lige om lidt er det din termins måned og du undre dig over hvor tiden har gemt sig...
tilykke 

Anmeld Citér

2. september 2016

N_b9

Debatpigen. skriver:

Selv i uge 20 hvis de opdager noget til misdannelses scannignen har jeg hørt folk har ladt sig tage en abort.
Man kan jo få at vide at barnet ikke kan overleve en fødsel eller max et år efter det er født - det er ikke alle der kan klare den tanke så derfor abort med det samme i stedet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.