Sover lure indendøre - hvordan dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2016

Anonym trådstarter

Hej

Håber I kan hjælpe mig. Min søn på snart 6 måneder sover indendøre både dag og nat. Vi bor på 3. Sal uden altan og han står i sin barnevogn på sit værelse når han sover lur. I dagpleje ved jeg at størstedelen af børnene sover udenfor - vil det blive et problem når han starter at han så altid har sovet inde? Har ikke andre muligheder medmindre han skal stå nede på gaden og det gør jeg bare ikke! 

Del gerne jeres erfaringer :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min datter sov altid indenfor i tremmesengen (hun ville ikke barnevognen) og det var overhovedet ikke et problem i dp tværtimod, så har hun "lært" at sove i sin barnevogn uden problemer

Anmeld Citér

31. august 2016

ErDuHerIkkeSnart

Dagplejemor er sikkert rutineret, og finder på noget hvis det skulle vise sig som et problem ... Men jeg tænker ikke at det behøver at blive det? 

Sover baby aldrig ude når I går ture, er til arrangementer, osv?

Uanset hvad så vent med at komplicere tingene, før det er nødvendigt - du skriver at du alligevel ikke har mulighed for at gøre anderledes end du gør, så er den jo ikke længere 

Anmeld Citér

31. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Mon ikke hun også kan sove indenfor i dagpleje det gør de store børn jo nok. 

Lad endelig være med at bekymre dig det skal nok gå. 

Anmeld Citér

31. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Her er det omvendt, min datter sover pt indenfori vuggestuen og udenfor hjemme. Der er ingen problemer. Børn kan godt finde ud af at der er forskellige måder at gøre tingene de forskellige steder. F.eks. lægger hun sig til at sove af sig selv i vuggestuen, men skal vugges lidt i barnevognen hjemme. 

Så jeg ville ikke bekymre mig overhovedet.

Anmeld Citér

31. august 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej

Håber I kan hjælpe mig. Min søn på snart 6 måneder sover indendøre både dag og nat. Vi bor på 3. Sal uden altan og han står i sin barnevogn på sit værelse når han sover lur. I dagpleje ved jeg at størstedelen af børnene sover udenfor - vil det blive et problem når han starter at han så altid har sovet inde? Har ikke andre muligheder medmindre han skal stå nede på gaden og det gør jeg bare ikke! 

Del gerne jeres erfaringer :-)

Min datter sov for det meste indenfor derhjemme, og da hun kom i VG, sov hun udenfor, og det var absolut intet problem. Hun sov faktisk bedre derover.

Anmeld Citér

31. august 2016

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Min datter er elendig til at sove hjemme. Vi bliver nødt til at gå tur med hende i barnevognen. Vi var også nervøse, da hun skulle starte, men sov fra dag 1 i dagplejen uden problemer.

Eventuelt ville jeg åbne vinduet, så barnet vænner sig til de naturlige lyde og lys, der er udenfor. Selvfølgelig med den rette påklædning.

Anmeld Citér

5. december 2016

Enitst86

Ingen grund til bekymring.. Vores datter har alle dage sovet til middag i sin barnevogn indenfor og i dagplejen sover hun udenfor... Der er INGEN problemer.. Hun sover også til middag udendørs hvis vi er andre steder end hjemme..

Anmeld Citér

5. december 2016

AnoMom

Enitst86 skriver:

Ingen grund til bekymring.. Vores datter har alle dage sovet til middag i sin barnevogn indenfor og i dagplejen sover hun udenfor... Der er INGEN problemer.. Hun sover også til middag udendørs hvis vi er andre steder end hjemme..

Indlægget er 3,5 mdr gammel. ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.