Fik tidlig scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Bom

Ja som overskrifter siger, har vi været til en tidlig scanning idag.. Og hvor var det da bare stort...

Vi kunne se den dejligste lille reje, med det flotteste hjerteblink, så måtte mor her lige knibe en tåre..

Så alle jer der går i de tanker og overvejer en tidlig scanning, GØR DET, jeg sys det var alle pengene vær..

Knus Maria - med en lille reje på 15,6 mm og med hjerteblink i maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Ja som overskrifter siger, har vi været til en tidlig scanning idag.. Og hvor var det da bare stort...

Vi kunne se den dejligste lille reje, med det flotteste hjerteblink, så måtte mor her lige knibe en tåre..

Så alle jer der går i de tanker og overvejer en tidlig scanning, GØR DET, jeg sys det var alle pengene vær..

Åh, sødeste maria...hvor er jeg glad på dine vegne, godt at alt var som det skulle være. Jeg turde næste ikke åbne dit indlæg, hvis nu....
Men dejligt alt var godt...tillykke med det.
Knus..

Anmeld

30. september 2009

dorthemus

Mini-Terp skriver:

Ihh hvor fantastisk  Det må have været en kæmpe oplevelse...glæder mig til det blir min tur

Knus
Dorthe
5 + 6

Anmeld

30. september 2009

Hava

Kæmpe-tillykke til dig! 

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det var dejligt!

Tillykke med det!

Anmeld

30. september 2009

Nybagt mor

Åh hvor dejligt at høre, tænkte faktisk på at skrive på dit tidligere indlæg, men tænkte at du nok selv meldte ud når du havde lyst til det

Min lille dreng inde i maven har også været fuldstændig stille hele dagen, så nu var det min tur til at gå med grimme tanker. Heldigvis boksede han så løs her i aften - men puh, hvor er det er grimt at frygte sådan!

Dejligt at høre fra dig at alt var præcis som det skulle være,

Knus Christine

Anmeld

1. oktober 2009

Nanna1985

Hvor er det bare FANTASTISK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.