Opskrift på en god kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2016

Annemette07

Hej :-)

Da jeg altid bager den samme kage, har jeg lyst til at prøve noget nyt. Jeg plejer at lave en chokoladekage, men vil gerne prøve noget andet.

Så, hvad er jeres ynglingskage - det må gerne være en som også er god dagen efter :-)

send gerne en opskrift også 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2016

God-mor

Annemette07 skriver:

Da jeg altid bager den samme kage, har jeg lyst til at prøve noget nyt. Jeg plejer at lave en chokoladekage, men vil gerne prøve noget andet.

Så, hvad er jeres ynglingskage - det må gerne være en som også er god dagen efter :-)

Kanelkage med chokoladeglasur. Det er så lækkert google kanelkage så kommer der opskrifter frem som er mere eller mindre ens

Anmeld Citér

30. august 2016

Bshizzle

Annemette07 skriver:

Jeg elsker og bange kager !! 

Men desværre er jeg osse en af dem som tit hænger i de samme 

Men f.eks kan du lave : 

Banankage
Gulerodskage

Nøddetrekanter (de kan dog skæres som man selv ønsker)
Blommekage (vi har SÅ mange blommer i haven)
Mazarinkage (her er det sjovt at lege med frugtfarve og lave sjove farver i dejen) 

Ellers kan du altid google efter kager og få ideer fra div sider 

Anmeld Citér

30. august 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

I Sundhedsstyrelsens "Mad til spædbørn & småbørn" fra 2008 er der en opskrift på en hindbærkage. Den er super nem og kan sagtens laves om til muffins i stedet, eller med andre bær. Min søn på 8 har lavet den et par gange (med hjælp).

har du ikke bogen, så kan du bare skrive - så skal jeg nok sende den. 

Anmeld Citér

30. august 2016

Benjamins'mor

Annemette07 skriver:

Dette er pt min yndlings kage 

Den er simpelthen så lækker. 

http://www.webopskrifter.dk/opskrifter/kanelkageibradepande-21570/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.