Gave til den næste på fødestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg gøre det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.383 visninger
11 svar
21 synes godt om
29. august 2016

M&Ms

Kære alle

Jeg er færdig med alle de ting til vores kommende baby, som jeg ville hækle. Ventetiden med plukveer og bækkenløsning er dog virkelig lang, så jeg overvejer at hækle en lille ting ekstra (en blæksprutte i neutrale farver).

Ideen er at pakke det pænt ind og skrive et lille kort, hvorefter jeg vil give det til jordmorderen efter fødslen med besked om at give pakken videre til det næste hold nybagte forældre på hendes fødestue.

Men hvordan ville andre modtage det? 

Go eller no go?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2016

LM85

M&Ms skriver:

Kære alle

Jeg er færdig med alle de ting til vores kommende baby, som jeg ville hækle. Ventetiden med plukveer og bækkenløsning er dog virkelig lang, så jeg overvejer at hækle en lille ting ekstra (en blæksprutte i neutrale farver).

Ideen er at pakke det pænt ind og skrive et lille kort, hvorefter jeg vil give det til jordmorderen efter fødslen med besked om at give pakken videre til det næste hold nybagte forældre på hendes fødestue.

Go eller no go?

Nu har jeg selv lige født for 6 uger siden og jeg var blevet rigtig glad.

Det er simpelthen SÅ smuk en tanke og jeg ville føle mig virkelig beæret hvis jeg fik sådan en lille ting når jeg skulle føde. Bare fordi en anden synes de havde tid og overskud til det mens de selv var gravide. 

Fantastisk!! Ganske enkelt 

Anmeld Citér

29. august 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes det er lidt mærkeligt  

Personligt er jeg lidt hys omkring hvem mit barn får legetøj/rangler/dimser af, så jeg havde nok ikke taget imod det. 

Anmeld Citér

29. august 2016

Lenchick

M&Ms skriver:

Kære alle

Go eller no go?

Jeg synes det er en fantastisk tanke! Gør det! Jeg ville blive lykkelig

Anmeld Citér

29. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg synes det ville være så sødt!

Min datter fik også en hjemmelavet bamse efter vi var indlagt på børneafdelingen da hun var spæd. Det var vidst en lokal forening af en art der laver og donerer dem il hospitalet så alle indlagte børn får en personlig bamse med hjem. Ikke helt det samme, men jeg synes det er mega sødt.

Og jeg ville som nybagt mor blive glad for sådan en hjemmelavet ting, så fin en tanke

Anmeld Citér

29. august 2016

B&J

Jeg ville blive så glad og især fordi der er så meget arbejde i det Bare da Daniel fik navle huen på og jeg viste der var nogle der havde lavet den det gør mig rigtig glad 

Anmeld Citér

29. august 2016

Bshizzle

Fantastisk tanke og jeg ville da helt sikkert ha blevet glad for sådan en gave på FG ! 

Så helt sikkert... DO IT! 

Anmeld Citér

29. august 2016

Lisbeth1985

Genial ide��

Anmeld Citér

29. august 2016

M&Ms

EBK skriver:

Jeg synes det er lidt mærkeligt  

Personligt er jeg lidt hys omkring hvem mit barn får legetøj/rangler/dimser af, så jeg havde nok ikke taget imod det. 

Heller ikke hvis du selv kunne vaske det, inden baby fik det i brug?

Anmeld Citér

29. august 2016

AnoMom

M&Ms skriver:

Kære alle

Go eller no go?

Tanken er da meget sød. Men jeg ville ikke selv tage i mod den. Ville synes det var mærkeligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.