Hjælp til navn til hankanin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2016

lilledittemor

Aristocats skriver:

Ej hvor mega fedt med sådan en kanin der bare hygger sig indenfor 

Det er nemlig super hyggeligt  Han har ikke noget bur, men er renlig og bruger kattebakke.. Så han har hele lejligheden at løbe rundt i 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2016

ung-mor-2014

striber skriver:

På næste tirsdag får vi vores lille dværg vædder kanin hjem 

Vi kan dog ikke blive enige om et navn til ham. 

Min søn mener han skal hedde "Barakuda"  Og min datter mener han skal hedde "Is" 

Så tænker de har brug for en masse idéer, så de kan tænke i lidt andre tanker 

Vedhæfter lige et par billeder af pragteksemplet 

Hvad synes I han ligner? Eller hvad hed/hedder jeres dyr? 

Først, sikke en lækker kanin i har fået der! Helt misundelig, har kun selv haft nogle lidt mere kedelige og normale farver

Har kun haft to han kaniner, men deres navne var:

Prince Shadow (daglig dag kaldt kegle, da han var en lidt sær kanin, især når det kaldt at være hopkanin, meget klodset kanin )

Punker (da han havde noget strit omme bag ørenene)

Dumle 

Speedy

Silver

Anmeld Citér

31. august 2016

Aristocats

lilledittemor skriver:

Det er nemlig super hyggeligt  Han har ikke noget bur, men er renlig og bruger kattebakke.. Så han har hele lejligheden at løbe rundt i 

!!! Det er sådan én kanin jeg har drømt om i hundrede år! Hold nu op hvor er det bare hyggeligt og hvor fedt han er renlig sådan, vidste ikke kaniner kunne det! Jeg bliver helt fristet nu 

Anmeld Citér

31. august 2016

striber

lilledittemor skriver:

Vores kanin hedder Ojo  Det er nemt for ungerne at sige 

Jeg vil klart anbefale dig at læse lidt på www.frikanin.dk - hvis du ikke allerede har gjort det 

God fornøjelse med ham, han ser virkelig nuttet ud 

Vi har læst rigtig mange sider og bøger, og den avler vi har købt ham hos, har givet os en masse info. Men vil da lige kigge på det

Hvor er din sød. Min mand vil desværre ikke have ham fast indendøre. Så han skal på på vores overdækket teresse. Har dog købt et stort isoleret bur i flere etager (større end anbefalet) og køber en stor løbegård, som både kan bruges indenfor og udendørs. 

Det er jo en hel videnskab at anskaffe en kanin Og har nok købt meget mere end hvad den får brug for Men vi glæder os, og vil jo gøre alt for han får det rigtigt godt i vores familie. 

Vi er dog ikke kommet meget nærmere et navn. Men mon ikke det kommer For det skal netop også være et navn, som ungerne kan udtale. 

Anmeld Citér

31. august 2016

lilledittemor

striber skriver:

Vi har læst rigtig mange sider og bøger, og den avler vi har købt ham hos, har givet os en masse info. Men vil da lige kigge på det

Hvor er din sød. Min mand vil desværre ikke have ham fast indendøre. Så han skal på på vores overdækket teresse. Har dog købt et stort isoleret bur i flere etager (større end anbefalet) og køber en stor løbegård, som både kan bruges indenfor og udendørs. 

Det er jo en hel videnskab at anskaffe en kanin Og har nok købt meget mere end hvad den får brug for Men vi glæder os, og vil jo gøre alt for han får det rigtigt godt i vores familie. 

Vi er dog ikke kommet meget nærmere et navn. Men mon ikke det kommer For det skal netop også være et navn, som ungerne kan udtale. 

Bare husk at i vinterhalvåret kan i ikke have ham inde i mere end 10 minutter af gangen - så ender han med at blive forkølet og det kan de dø af

Anmeld Citér

31. august 2016

L-Lotte

Min søn/ vores familie har for en måneds tid siden fået dværgkaninen Max som er en genbrugskanin på 1 år. 

Når ikke er hjemme er han i sit bur inde i gangen. Når vi er hjemme er han fri i gangen, og når vi holder øje med løber han også rundt i stuen. Han tisser altid i sit bur, men der kan godt lande en lille kugle på gulvet som er lige til at feje op.

Anmeld Citér

31. august 2016

Anonymor10

lilledittemor skriver:

God idé! Jeg ville dog være bange for at komme til at træde på den, eller klemme den i en dør osv. Hvis det er en lille kanin?

Hvad hvis man har trapper? 

Til ts: det er en virkelig sød kanin!! Jeg er dog være ikke så god til.navneforslag. Bimmer måske?

Anmeld Citér

31. august 2016

striber

lilledittemor skriver:

Bare husk at i vinterhalvåret kan i ikke have ham inde i mere end 10 minutter af gangen - så ender han med at blive forkølet og det kan de dø af

Om vinteren vil vi ikke tage ham med ind, der frarådes det helt. Der skal han bo på vores semilukkede teresse, hvor vi kan sidde i læ sammen med ham i løbegården. 

Det er om sommeren, eller forår, vi vil tage ham lidt med ind

Anmeld Citér

31. august 2016

lilledittemor

Anonymor10 skriver:

God idé! Jeg ville dog være bange for at komme til at træde på den, eller klemme den i en dør osv. Hvis det er en lille kanin?

Hvad hvis man har trapper? 

Til ts: det er en virkelig sød kanin!! Jeg er dog være ikke så god til.navneforslag. Bimmer måske?

Vi har været ved at falde over ham et par gange, men han er på størrelse med en lille hund, selvom han er en dværgkanin

Vi har dog aldrig været ved at klemme ham i en dør...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.