Hvad størrelse bruger du i tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken tøjstørrelse bruger du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

605 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2016

SofiaMik

Jeg er nysgerrig og ønsker også at finde ud af, om min egen størrelse er meget brugt eller ej.

Hov der skulle stå.. Jeg har været fra str 36 til 46 og det meste af livet til mit fyldte 30. År i en str 38.

Nu er jeg en str 42 og arbejder på at komme ned i en str 40

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2016

AnoMom

SofiaMik skriver:

Jeg er nysgerrig og ønsker også at finde ud af, om min egen størrelse er meget brugt eller ej

Jeg var en 32/34 før jeg fik barn. Slutningen af graviditeten passede jeg 34/36 i stropbluser fra h&m og efter jeg har født bruger jeg 32/34 igen. Så jeg har stemt 34  jeg tog 16 kg på i min graviditet 

Anmeld Citér

29. august 2016

Soonmom

Jeg bruger xs/34  

Anmeld Citér

29. august 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
SofiaMik skriver:

Jeg er nysgerrig og ønsker også at finde ud af, om min egen størrelse er meget brugt eller ej.

Hov der skulle stå.. Jeg har været fra str 36 til 46 og det meste af livet til mit fyldte 30. År i en str 38.

Alt efter modellen på tøjet bruger jeg 36-38

Anmeld Citér

29. august 2016

Aristocats

Jeg bruger 34 og har altid gjort det. 

Anmeld Citér

29. august 2016

Pianisten

Jeg var en 48 i mine tykkeste dage, nu svinger jeg mellem 38 og 42. Synes det er svært med feks. H&M, fordi deres størrelser varierer en del  

Anmeld Citér

29. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SofiaMik skriver:

Jeg har stemt 38.

Inden min graviditet brugte jeg str 36, og efter fødslen brugte jeg 42. - jeps, jeg tog pænt meget på. 

Rimelig hurtigt kom eg ned i 38-40 alt efter mærke/model og der ligger jeg også nu. Vil gerne længere ned, men synes sgu det er svært.

Anmeld Citér

30. august 2016

Mortilsnart4

SofiaMik skriver:

Jeg bruger 34/36 i tøj og var oppe i en str 42 da jeg var størst efter min første graviditet for  9 år siden hvor jeg tog 34 kg på nu vejer jeg mindre end jeg gjorde før jeg fik mit første barn fødte mit 4 barn for 6 mdr siden da jeg var høj gravid der var jeg oppe på en S inden fødslen 

Anmeld Citér

30. august 2016

FrkLarsen

Jeg bruger str 38 når jeg altså ikke er gravid. 

Jeg er en str 40 lige pt i bukser (gravid 24+) og en M i bluser. Ville godt kunne bruge S i bluser, men mine arme bliver for lange til ærmerne da jeg er en høj pige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.