Creme med farve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2016

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Mine ben trænger til noget creme med farve - hvilken bruger I? Har en gang brugt Dove med bruneffekt i, synes vist nok den var god men måske ikke kraftig nok...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2016

Aristocats

Vita Liberata 

Anmeld Citér

29. august 2016

Aristocats

Og så vil jeg også anbefale at bruge en decideret selvbruner frem for en creme med en smule selvbruner effekt i, da udbyttet aldrig er ligeså godt, synes jeg i hvert fald (hvis man går efter en ok mørk kulør). 

Anmeld Citér

30. august 2016

Momselomse

Aristocats skriver:

Og så vil jeg også anbefale at bruge en decideret selvbruner frem for en creme med en smule selvbruner effekt i, da udbyttet aldrig er ligeså godt, synes jeg i hvert fald (hvis man går efter en ok mørk kulør). 

Okay! Men kommer det ikke til at se unaturligt ud?? Hmm... Må lige undersøge det produkt du nævner tak!

Anmeld Citér

30. august 2016

Aristocats

Momselomse skriver:

Okay! Men kommer det ikke til at se unaturligt ud?? Hmm... Må lige undersøge det produkt du nævner tak!

Overhovedet ikke. Det holder stadig en farve, der ikke er alt for mørk, men stadig så du føler du får noget udbytte.  Jeg bruger selv en decideret selvbruner fra Vita Liberata men de har også sådan en lotion du kan bygge op som også er udemærket, men farven er svagere og tager selvfølgelig længere tid at bygge op, har jeg bare ikke tålmodighed til og vil hellere være mørkere på bare én nat 

Anmeld Citér

30. august 2016

MediaAnarchy

Jeg bruger Doves creme med farve en-to gange om ugen. Det gør, at jeg beholder en varm glød men uden at være decideret "brun", hvilket ikke ville passe til min kulør ellers.
Jeg synes den er nem at bruge uden at få særlige streger og uden at skulle bruge lang tid på at få det fordelt helt rigtige.

Anmeld Citér

30. august 2016

Momselomse

Aristocats skriver:

Overhovedet ikke. Det holder stadig en farve, der ikke er alt for mørk, men stadig så du føler du får noget udbytte.  Jeg bruger selv en decideret selvbruner fra Vita Liberata men de har også sådan en lotion du kan bygge op som også er udemærket, men farven er svagere og tager selvfølgelig længere tid at bygge op, har jeg bare ikke tålmodighed til og vil hellere være mørkere på bare én nat 

Fedt! Må lige undersøge nærmere... Tak

Anmeld Citér

30. august 2016

Momselomse

MediaAnarchy skriver:

Jeg bruger Doves creme med farve en-to gange om ugen. Det gør, at jeg beholder en varm glød men uden at være decideret "brun", hvilket ikke ville passe til min kulør ellers.
Jeg synes den er nem at bruge uden at få særlige streger og uden at skulle bruge lang tid på at få det fordelt helt rigtige.

Den har jeg osse brugt, men synes måske den var lidt fesen i det!? Men kunne godt li' at den var så nem at arbejde med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.