Hej dejlige kvinder ude i det danske.
Jeg må ud med et surt opstød nu!
Er gravid med min første og er i uge 32. Hele graviditeten har jeg været glad og glædet mig meget, det samme har min kæreste.
Dog er min kæreste kommet ind i en synes jeg dårlig stime/vane. Han spiller computer spil hele dagen! Og har gjort det i snart 2 uger. Har prøvet og være det forstående kæreste som giver ham plads og forståelse for at den tid for ham også snart er slut, men det har bare udviklet sig til at han sidder fra morgen til ja hvem ved om klokken bliver 2-5 stykker om morgen før han kommer ind i seng.
Jeg har sagt jeg føler mig overset, og jeg keder mig meget i hans selskab, og han siger bare jamen hvad skal vi dog lave sammen? Har remset alt op hvad man kan fortage sig og han bliver bare negativ og siger han ikke har lyst til det ene og det andet. (Det koster penge, det er kedeligt, det gider jeg ikke, orker ikke se en film, du kan bare bage selv)
Han er ikke den mand som jeg blev gravid sammen med! Han er så fjern som man overhovedet kan blive.
Elsker ham utrolig højt, hvad gør man med en mand som spiller computer konstant! Bliver sindssyg af han er hjemme og i samme rum som mig men ikke sammen med mig. Han hører ikke engang efter når man snakker til ham.
Hans far prøvede og tage en snak med ham, men han sagde bare han ville være ham selv før han startede på sit nye arbejde.. hvilket er forståeligt men hallo! Hvad med din gravide kone! Hun ønsker også at bare have sin mand bare i lidt tid mens han nu er hjemme..
Frustration. Frustration....
Anmeld
Citér