Nedad gående humør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. august 2016

Anonym trådstarter

Hej dejlige kvinder ude i det danske. 

Jeg må ud med et surt opstød nu! 

Er gravid med min første og er i uge 32. Hele graviditeten har jeg været glad og glædet mig meget, det samme har min kæreste. 

Dog er min kæreste kommet ind i en synes jeg dårlig stime/vane. Han spiller computer spil hele dagen! Og har gjort det i snart 2 uger. Har prøvet og være det forstående kæreste som giver ham plads og forståelse for at den tid for ham også snart er slut, men det har bare udviklet sig til at han sidder fra morgen til ja hvem ved om klokken bliver 2-5 stykker om morgen før han kommer ind i seng. 

Jeg har sagt jeg føler mig overset, og jeg keder mig meget i hans selskab, og han siger bare jamen hvad skal vi dog lave sammen? Har remset alt op hvad man kan fortage sig og han bliver bare negativ og siger han ikke har lyst til det ene og det andet. (Det koster penge, det er kedeligt, det gider jeg ikke, orker ikke se en film, du kan bare bage selv) 

Han er ikke den mand som jeg blev gravid sammen med! Han er så fjern som man overhovedet kan blive. 

Elsker ham utrolig højt, hvad gør man med en mand som spiller computer konstant! Bliver sindssyg af han er hjemme og i samme rum som mig men ikke sammen med mig. Han hører ikke engang efter når man snakker til ham. 

Hans far prøvede og tage en snak med ham, men han sagde bare han ville være ham selv før han startede på sit nye arbejde.. hvilket er forståeligt men hallo! Hvad med din gravide kone! Hun ønsker også at bare have sin mand bare i lidt tid mens han nu er hjemme.. 

Frustration. Frustration....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2016

Mor1980K

Hej  

først og fremmest får du lige en varm krammer

Som gravid er man jo sårbar og der skal ikke meget til og heller til og føle sig overset..

sådan skal man jo ikke have det, men jeg tror man skal passe på med og sætte for mange krav også til ens mand, jeg kender godt følelsen af at øv hvorfor gør han ikke det og hvorfor er han ikke sådan, men i virkeligheden tror jeg at man sætter mange forventninger op i sit hoved.

jeg ville ikke såre dig på nogen måde af det jeg skriver og jeg kan godt følge mig i hvad du mener, men jeg tror i bund og grund at det handler om Dig...

tag det rolig og nyd din graviditet .! Jeg ved det er nemmere sagt end gjort..

men jeg ved at kun du kan 'styre' dig selv  og hvordan du skal have det med dig selv.

ja jeg kan godt følge dig i at det er svært og irriterende at ens mand nu sidder ved computeren og spiller, og man tænker, hvornår ser han mig, men så hjælp ham, og lad ham se DIG..!! 

Jeg håber ikke jeg får såret dig endnu mere, men jeg ville bare give dig et råd om at man nogengange selv må oppe humøret og gøre tingene positivt osse selvom man er nede.jeg ved det er svært, men prøv.!

held og lykke..!! Og tillykke med graviditen

Anmeld Citér

2. september 2016

Mor1980K

Hej dejlige kvinder ude i det danske. 

Jeg må ud med et surt opstød nu! 

Er gravid med min første og er i uge 32. Hele graviditeten har jeg været glad og glædet mig meget, det samme har min kæreste. 

Dog er min kæreste kommet ind i en synes jeg dårlig stime/vane. Han spiller computer spil hele dagen! Og har gjort det i snart 2 uger. Har prøvet og være det forstående kæreste som giver ham plads og forståelse for at den tid for ham også snart er slut, men det har bare udviklet sig til at han sidder fra morgen til ja hvem ved om klokken bliver 2-5 stykker om morgen før han kommer ind i seng. 

Jeg har sagt jeg føler mig overset, og jeg keder mig meget i hans selskab, og han siger bare jamen hvad skal vi dog lave sammen? Har remset alt op hvad man kan fortage sig og han bliver bare negativ og siger han ikke har lyst til det ene og det andet. (Det koster penge, det er kedeligt, det gider jeg ikke, orker ikke se en film, du kan bare bage selv) 

Han er ikke den mand som jeg blev gravid sammen med! Han er så fjern som man overhovedet kan blive. 

Elsker ham utrolig højt, hvad gør man med en mand som spiller computer konstant! Bliver sindssyg af han er hjemme og i samme rum som mig men ikke sammen med mig. Han hører ikke engang efter når man snakker til ham. 

Hans far prøvede og tage en snak med ham, men han sagde bare han ville være ham selv før han startede på sit nye arbejde.. hvilket er forståeligt men hallo! Hvad med din gravide kone! Hun ønsker også at bare have sin mand bare i lidt tid mens han nu er hjemme.. 

Frustration. Frustration....

Hmm jeg fik ikke lige læst det med at du skrev at du havde prøvet ALT for at få kontakt med din mand, hmm den var straks værre

ja så kan jeg godt se det er svært når man lige så godt kan snakke til en væg..

jeg skal nu ikke gøre mig klog på om nogle mænd lukker sig inde når der er en omvæltning igang pga en graviditet, hmm men jeg syntes dog jeg ved så meget at der er mænd som kan glæde sig som et lillebarn når de skal være kommende farmand

På dine vegne er jeg ked af at høre at du skal være så frustreret.. Det eneste råd jeg nok har selvom det er nemmere sagt end gjort det er jo at få det mest positive ud af det, for den tid kommer aldrig igen.. Hvis du kan følge mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.