Sidste besøg hos jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Pige2009

Så har jeg været ved jordemoder for sidste gang inden terminsdato og forhåbentlig bliver det sidste gang inden fødslen. Lillepigen havde taget 500 gram på de sidste 14 dage og vejer pt. ca. 3200 gram. Hun står nu fuldstændig fast med hovedet, så jordemoderen og den kommende mor var meget tilfredse Jordemoderen skød på, der vil gå ca. 2 uger til hun kommer ud, så det bliver spændende at se om hun får ret. Jeg siger selv den 20. oktober.

Vægten siger +10 kg. og da jeg startede på 73 kg. inden graviditeten er jeg meget tilfreds. Nu handler det "bare" om at vente og vente.

Hilsen Linda 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

DortheSimonsen

Linda2009 skriver:

Så har jeg været ved jordemoder for sidste gang inden terminsdato og forhåbentlig bliver det sidste gang inden fødslen. Lillepigen havde taget 500 gram på de sidste 14 dage og vejer pt. ca. 3200 gram. Hun står nu fuldstændig fast med hovedet, så jordemoderen og den kommende mor var meget tilfredse Jordemoderen skød på, der vil gå ca. 2 uger til hun kommer ud, så det bliver spændende at se om hun får ret. Jeg siger selv den 20. oktober.

Vægten siger +10 kg. og da jeg startede på 73 kg. inden graviditeten er jeg meget tilfreds. Nu handler det "bare" om at vente og vente.

Hilsen Linda 38+4

Hvor er det dejligt for dig!
Glæder du dig ikke helt vildt?
Er det den første?

Flot du kun har taget 10kg. på!!
Jeg tog 28kg. på - men mangler kun at smide 3kg. 7 uger efter fødslen. Puha

Anmeld

30. september 2009

4kløver

Nej hvor dejligt...
Bare det var mig

Anmeld

30. september 2009

tumle81

Hvor lyder det bare skønt...
Gid det  var mig der havde så kort tid tilbage, det ville da være ren lykke :-)

Det bliver spændende at se hvornår du får prinsessen at se...

Knus Kathrina 36+1

Anmeld

30. september 2009

Pige2009

DortheSimonsen skriver:

Hvor er det dejligt for dig!
Glæder du dig ikke helt vildt?
Er det den første?

Flot du kun har taget 10kg. på!!
Jeg tog 28kg. på - men mangler kun at smide 3kg. 7 uger efter fødslen. Puha

Jeg glæder mig enormt til hun viser sig, især da det er den første, så det bliver virkelig spændende

Anmeld

30. september 2009

Nybagt mor

Hvor spændende!!

Og hvordan fik du dog lokket din jm til at skyde på hvornår din lille pige ville komme ud?
Det ville jeg da meget gerne have min til også - skal selv til sidste besøg om en uge nemlig

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

Linda2009 skriver:

Hilsen Linda 38+4

Hvor skønt.. Tillader mig lige og sende noget ve støv til dig...

Anmeld

1. oktober 2009

Nanna1985

Dejligt

Bliver spændende og se hvornår hun kommer

Anmeld

1. oktober 2009

christina2412

ej hvor er det dejligt at høre

ja så er der ikke længe til du skal se hende, bliver spændene.

gid det var mig, syntes bare tiden går sååååååå langsom.

christina 34+0

Anmeld

1. oktober 2009

Pige2009

kommende-mor skriver:

Hvor spændende!!

Og hvordan fik du dog lokket din jm til at skyde på hvornår din lille pige ville komme ud?
Det ville jeg da meget gerne have min til også - skal selv til sidste besøg om en uge nemlig

Jordemoderen skød ganske umotiveret. Men hun kommer, når hun er parat til at møde Verden og det er åbenbart ikke endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.