Ægoplægning :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
15 svar
4 synes godt om
28. august 2016

kristina90

Årh skal ringe og melde mig til ægoplægning imorgen da jeg allerede har fået menstruation (fik taget ud sidste lørdag D.20) så kroppen må sku da virkelig ønske den baby siden den kommer så tidligt 

nogen der vil fortælle hvordan det forgår med ægoplægning (skal ha' et blastocyster æg op) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2016

ønskebørn74

kristina90 skriver:

Årh skal ringe og melde mig til ægoplægning imorgen da jeg allerede har fået menstruation (fik taget ud sidste lørdag D.20) så kroppen må sku da virkelig ønske den baby siden den kommer så tidligt 

nogen der vil fortælle hvordan det forgår med ægoplægning (skal ha' et blastocyster æg op) 

De ligger da ikke æg op under blødning..

Anmeld Citér

28. august 2016

kristina90

ønskebørn74 skriver:

De ligger da ikke æg op under blødning..

Nej ? Men man skal jo liiiige ha' sin menstruation før de kan efter en overstimulering  

skal ringe og melde mig til det så jeg kan starte på nogle tabeletter

Anmeld Citér

28. august 2016

Debatpigen.

kristina90 skriver:

ked af at skuffe dig. Men du skal ha en behandlings fri cyklus. Før din krop overkommer over striummel.. Fik taget æg ud selv d 9 maj. Og først lagt op den 19 juli.

Anmeld Citér

28. august 2016

CR

kristina90 skriver:

Først og fremmest 

Skal det være med eller uden hormoner? 

Jeg fik lagt op en gang uden hormoner, hvor man skal tage ægløsningstests indtil den er der. Jeg var til tjek mange gange. Det var fryseæg, så ikke blastocytter.  

Men tænker det må være det samme. 

Anmeld Citér

28. august 2016

Debatpigen.

CR skriver:

Først og fremmest 

Jeg fik lagt op en gang uden hormoner, hvor man skal tage ægløsningstests indtil den er der. Jeg var til tjek mange gange. Det var fryseæg, så ikke blastocytter.  

fryseæg kan være alle slags delt æg. Også blasocyster æg.

Anmeld Citér

28. august 2016

kristina90

Debatpigen. skriver:

ked af at skuffe dig. Men du skal ha en behandlings fri cyklus. Før din krop overkommer over striummel.. Fik taget æg ud selv d 9 maj. Og først lagt op den 19 juli.

Har hele tiden fået afvide jeg skal ha' op her i den nye cyklus så går jeg ud fra når det os er det der står i mine papir !

Anmeld Citér

28. august 2016

kristina90

CR skriver:

Først og fremmest 

Jeg skal med hormoner  

skal ha' en form for tabeletter sagde hun men ved ikke helt faktisk

Anmeld Citér

28. august 2016

Debatpigen.

kristina90 skriver:

Har hele tiden fået afvide jeg skal ha' op her i den nye cyklus så går jeg ud fra når det os er det der står i mine papir !

så spis masser af proteiner. Drik masser af vand. For man kan blive godt og grundig syg, når kroppen er overstriummelerede og få hormoner, og blive gravid. Det tager lang tid før æggestokkene er okay igen, og før væsken forsvinder

Anmeld Citér

28. august 2016

Mille:)

Debatpigen. skriver:

Det må være forskelligt fra sted til sted, for jeg fik lagt æg op i cyklussen efter en overstimulering

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.