Gode aktiviteter til baby på 4,5 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer min søn på 4,5 måned er en glad frisk dreng som elsker nye udfordringer. Der skal helst være gang i den. Har i nogle gode ideer til alders svarende aktiviteter? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej med jer min søn på 4,5 måned er en glad frisk dreng som elsker nye udfordringer. Der skal helst være gang i den. Har i nogle gode ideer til alders svarende aktiviteter? 

Baby sang. Mange kirker har noget.

Svømning.

Anmeld Citér

26. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Har du en vikle eller bæresele? Så gå ture hvor han kan kigge med det elskede min søn. 

Ellers ned på gulvet og leg ned ham så motorikken styrkes og massere af rumleri i jeres seng rulles i dyner hænge på hovedet svinges osv

Anmeld Citér

26. august 2016

Chub

Anonym skriver:

Tag ham med i legestuer 

Anmeld Citér

26. august 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har en frisk lille pige, som næsten heller ikke kan få nok aktivitet Vi bruger tiden på svømning, rytmik i den lokale kirke, masser af ture i parken, gåture i bæresele, yoga,  togture, og så en hel masse tumlen hjemme på gulvtæppet Hun får dog også ofte lov til at ligge og underholde sig selv, så hun ikke konstant aktiveres ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.